MUSTARD COAT & FLEECE SHIRT

by - listopadu 08, 2015


Jednou jsem Vám slíbila, že udělám outfit s fleecovou košilí, kterou jsem ulovila v secondhandu →tu, tak ho tu konečně máte. Na podzim, kdy je příroda plná barev se určitě hodí barvy jako hnědá, zelená, červená, bordó a také hořčičná, má další oblíbená podzimní barvička. Proto jsem tedy tentokrát zvolila tento kabátek s kožešinou krásné syté hořčičné barvy. K němu jsem tedy zvolila onu zmiňovanou fleecovou kostkovanou košili, která opravdu příjemně hřeje! Jsem z ní prostě nadšená. Dále jsem zvolila obyčejné džínové jegíny a klasické hnědé kozačky. Celý outfit jsem po té doplnila krásnou bordó šálou se kterou jsem sladila i rtěnku. Myslím si, že tento outfit je do mírnější zimy naprosto super. Navíc má takový barevný šmrnc a já se v něm cítím opravdu skvěle


Co na něj říkáte vy? Určitě mi napište názory do komentářů, budu jenom ráda! ☺






Co mám na sobě/I am wearring:
Kabát/coat vinted.cz (H&M)
Šála/Scarf NY
Košile/shirt secondhand
Jegíny/jeggins F&F
Boty/shoes CCC
Kabelka/handbag butik
Rtěnka/lipstick 170 Alarm Rimmel London & 120 Cutting Edge


Pája

Foto: Týnka Mikolášková

You May Also Like

23 komentářů

  1. Wooow, kabát je super! A ta košile se mi k němu skvěle hodí. Povedený outfit! :))
    KattyLife

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji moc! :-) Jo kabátek jsem ulovila minulý rok a jsem z něho nadšená. Na podzim úplně svítí! :-)

      Pája

      Vymazat
  2. Jseš úplně severský typ :)) A tmavá rtěnka ti sedne! .)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jé, děkuji moc! ^^ Nejsi první, co tohle tvrdí :-D Už nejednou jsem slyšela, že vypadám jako ruska nebo švédka a podobně :-D ... ale těší mě to!

      Pája

      Vymazat
  3. Odpovědi
    1. Děkuji moc :-) ... Týnka je moc šikovná fotografka! ^^

      Vymazat
  4. Nádherný outfit, ten kabat je proste úžasný!:) a máš krásnu farbu rúžu:)

    Saja Frey blog

    OdpovědětVymazat
  5. Super kabát, ta barva, chtěla jsem si koupit takovou bundu s touhle barvičkou :) a mohu Vás pozvat na mou GIVEAWAY na blogu :) ? www.denniesk.blogspot.cz , soutěží se o super balíček, tak se holky mrkněte ! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji moc :-) Já jsem si tuhle barvu momentálně na podzim také oblíbila! Určitě se podíváme, děkujeme.

      Pája

      Vymazat
  6. vyzera to skvele! :)
    http://theraspberrylipstick.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat
  7. Jéé, to je úžasné!!! Celé je to tak krásně zkombinované, fakt pecka, tleskám :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji moc! ^^ Jsem ráda, že se líbí!

      Pája

      Vymazat
  8. už jsem obdivovala i na vinted, ten kabát je prostě super :) a ta rtěnka, to je moc zajímavá barva, sluší ti ! Mary Magdalene

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ještě jednou MOC děkuji, opravdu! ^^ :-)

      Pája

      Vymazat
  9. Veľmi sa mi páči ten žltý kabát, úplne ťa rozžiaril!

    OdpovědětVymazat
  10. Úžasný! Tak to se mi fakt děsně líbí, ta rtěnka je boží a ty barvy taky! :)
    HollyChicc

    OdpovědětVymazat
  11. Holky, moc Vám všem děkuji! Jsem ráda, že outfit sklidil takový úspěch. Moc mě to těší. :-)

    Pája

    OdpovědětVymazat
  12. rúž ti velmi pristane, a tá šála k tomu, juj :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuji! ^^ To jsem nečekala, že ta rtěnka sklidí takový úspěch! :-)

      Pája

      Vymazat