GOLDEN GIVEAWAY

by - listopadu 11, 2015



Ahoj holky,
jsme moc rády, že se vám na našem blogu líbí a i přes to, že je náš blog poměrně mladý, tak to tu docela žije. A abychom vám nějak dokázaly, že nám na vás moc záleží, připravily jsme si pro vás naši vůbec 1. GIVEAWAY!

Nedávno se mi totiž poštěstilo a vyhrála jsem v soutěži Glami tři zlaté tetování. Jedno jsem dala Páje, druhé jsem si nechala a třetí dáme jedné z vás. Možná si říkáte, co teď na podzim se zlatým tetováním? Věřte ale, že s ním na jakékoliv diskotéce nebo párty zaručeně zazáříte. A když ne, příští léto se určitě hodit bude.  Navíc jsme si pro vás připravily zlaté piercing naušnice z Aliexpressu, které jsou teď velmi trendy. Výsledky soutěže zveřejníme 24. 11. 2015 na naší FB stránce

JAK VYHRÁT?

To určitě už každá z vás zná:

1. SLEDUJ NÁŠ BLOG 

(klikni na tlačítko "Připojte se k tomuto webu")

2. DO KOMENTÁŘE NAPIŠ SVÉ SVÉ JMÉNO, POD KTERÝM NÁS SLEDUJEŠ
+ KONTAKTNÍ EMAIL

(můžeš připsat i k jaké příležitosti by jsi naše dárky využila)


Doufáme, že se vám naše první Giveaway líbí a že budete mít chuť se zůčastnít.
T&P






You May Also Like

26 komentářů

  1. Ahoj, já na váš Blog narazila nedávno a naprosto ho miluju. Máte úžasné fotky a články a jde vidět, že si s tím dáváte práci :) Sleduji jako KačaVal .
    Tetování bych určitě využila, jak je zmíněno na párty :) A náušnice bych si určitě vzala na jednu plesovou událost, na kterou se chystám :)
    kaca.val.1996@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  2. Pěkná soutěž :) zlatá tetování se mi velmi líbí
    Náušnice bych si určitě vzala na mojí narozeninovou oslavu, která bude v prosinci.
    Sleduji jako slovakovairca95
    slovakovairca95@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  3. Hezké ceny. :) Já bych asi tetovačky dala ségře k Vánocům a naušnice si nechala. :))
    GFC: Kateřina Rodová
    katerina.rodova1@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  4. Strašně ráda se do vaší GA zapojím, jsou to děsně fajn ceny a ty tetovátka šly celé léto mimo mně, takže bych je ráda vyzkoušela třeba na nějaký ples nebo tak :) Váš blog je děsně super a jsem ráda, že jsem na něj narazila a že se vám daří, jen tak dál :) Ještě poznámku k tomu poslednímu outfitu: Ten je tak boží! Nejlepší! Děsně se mi líbí :)
    Daniela P, hollychicc@gmail.com

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jsi hrozně milá a moc ti děkujeme!!! :-) Jinak opravdu jsem na ten můj outfit nečekala tak senzační ohlas a šíleně mě to těší! ^_^

      Pája

      Vymazat
  5. GFC Kateřina Výmolová
    vymolovak@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  6. GFC: Ella88
    doubleinfinity.ella@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  7. GFC: Patrícia Klimentová
    patkaklimentova@gmail.com
    Tetovanie, hoci je už jeho ošiaľ zanami, by som ajtak isto využila, či už teraz, alebo o rok a náušničky sú krásne a originálne, využila by som ich hoci aj na každý deň :-)

    OdpovědětVymazat
  8. Sleduji pod svým jménem :)
    aneta.cernovska@gmail.com
    Moc hezký design blogu :)
    Nejspíš bych je vytáhla do divadla :) :D

    OdpovědětVymazat
  9. GFC: Terka Černá
    E-mail: Te-ri-nka@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  10. Cez gfc : simona sakáčová
    simonasakacova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  11. GFC: AnetaValentova
    anda.v@email.cz

    OdpovědětVymazat
  12. Tereza Menzlova
    t.menzlova@email.cz
    Tetovani jsem pres leto nestihla vyzkouset, a blizici se plesy jsou skvela prilezitost :)

    OdpovědětVymazat
  13. GFC : Majkla Novotná
    E-mail : Michaela.Novotna24@email.cz

    OdpovědětVymazat
  14. GFC Nela Richterová
    mail Nelarichterova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  15. Tetování bych asi nechala až na léto, ale naušnice se myslím dají nosit jak na normální dny, tak i na nějaké slavnostnější, jsou opravdu krásné:)
    Sleduji pod tímto jménem, email thekatula@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  16. Sleduji jako Keri Lile, e-mail: kerilile@volny.cz
    Jinak naprosto skvělá soutěž! Zlatá tetování se mi vždy líbila, avšak nikdy jsem je nevyzkoušela... Tak bych měla ideální příležitost, a náušnice se mi moc líbí. Určitě bych je využila

    OdpovědětVymazat
  17. GFC: Adri Gom
    adriana.gombalova@seznam.cz
    Ty zlaté náušnice vypadají opravdu dobře, mám takový styl ráda. Jsem náušnicofil :D To tetování vidím vynosit až přes léto, možná se o některé podělím s kamarádkami, abychom ladily :)

    OdpovědětVymazat
  18. GFC: ZdeňkaM
    zdenkamartinakova@gmail.com
    Tetování bych využila v létě na nějaké focení a náušničky bych darovala sestře. :)

    OdpovědětVymazat
  19. IG1: Mycakestyle1
    kostkova.pavla@centrum.cz

    Máte krásný blog, jsem ráda, že jsem na něj na Vinted narazila. :) Cenu bych darovala mamce, ta má šperky ráda. A tetování zřejmě kamarádce.

    OdpovědětVymazat
  20. GFC: Marwi H
    mail: marwiswriting@seznam.cz
    oboje je krásné, příležitostí spoustu :-)

    OdpovědětVymazat
  21. gfc: Radka K.
    e-mail radka.kaiserova@gmail.com
    naušnice bych nosila normálně ven, protože mi nějak došly ty zlaté :( a tetovačku bych si nechala na silvestra.
    Hezký blog, našla jsem ho díky této GA.
    U mě je nyní také GA, mrkněte ;)
    Dnes máte poslední šanci zapojit se do soutěže o šátek, více informací najdete zde Emotikona smile
    blog Měj se ráda

    OdpovědětVymazat
  22. gfc: Veronika Tomášková
    email: fakynn.blog@centrum.cz
    Naušnic není nikdo dost a tetování bych nechala na léto, ať je to pořádně vidět. :)

    OdpovědětVymazat
  23. GFC: Lenka Koubová
    koubovalenka8@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  24. Tetovačky bych si nechala a náušnice bych dala mamce na Vánoce.
    theclairebiebs@gmail.com :)

    OdpovědětVymazat