COLORFUL AUTUMN | TALKING WITH PÁJA

by - listopadu 13, 2015


Podzim
je tak krásné roční období! A to jsem ho dříve vůbec nemusela. Je pravda, že je to chladné a mokré období, ale když se na obloze objeví sluníčko, dokáže tohle pochmurné období proměnit v něco kouzelného! Všude okolo vás září milion různých barev a vy jdete dlouhou cestou, která je vystlána popadaným listím. Jdete dál. Všude je ticho a vy slyšíte pouze své vlastní kroky, které díky listí šustí a občas meluzínu, která se prodere skrz koruny už skoro holých stromů. Je to paráda. Rozhodně pro mě. Je to chvíle na klid, přemýšlení a na pročištění celého těla od negativní energie. Rozhodně to je úleva od každodenního stresu ať už ze školy či z práce. To podle mě potřebuje každý z nás, nejsme přeci roboti. 


Ačkoliv se to nezdá, tak možná se podzim bude chýlit ke konci. Přeci jen za půl měsíce přichází prosinec a s ním i větší mrazy a možná i první sníh. Jděte proto do lesa na procházku co nejdříve a užívejte toho klidu, barev a sluníčka, dokud ještě je! 



Co VY a podzim? Máte taky rádi barvy jako já? Přeji vám hezký a hlavně barevný pátek třináctého. Užijte si ho, jak jen to jde! Na závěr ještě pár barevných fotek a já doufám, že se vám tento opět kecací článek líbil. ☺












Pája

You May Also Like

12 komentářů

  1. Teď je opravdu krásný podzim. :) Napsala jsi to skvěle. A fotky jsou nádherné. Tak trochu si přeju, aby sněžit vůbec nezačalo. :)
    KattyLife
    GIVEAWAY

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Že ano? :-) Opravdu se mi letos podzim líbí! A děkuji moc! ^^ Jinak jak říkáš, taky bych klidně uvítala, kdyby nenasněžilo.

      Pája

      Vymazat
  2. Krásné fotky!! Podzim mám moc ráda a přijde mi, že na focení je toto období nejlepší :-)

    Nela z Beauty Charm

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji moc! ^^ To máš rozhodně pravdu! Fotky jsou pak plné barev :-)

      Pája

      Vymazat
  3. Nádherné fotky, úplně z nich ten podzim vyzařuje :-)
    Glamour and beauty

    OdpovědětVymazat
  4. Nádherne fotky, som tu poprvý krát a verím že nie posledný krát! :)

    sydneysleek

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To moc rády slyšíme! :-) Děkuji moc!

      Pája

      Vymazat
  5. Krasne fotky :) ja si podzim prave kvuli tomu slunicku a barvam letos vazne uzivam :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji :-) Letos je opravdu nádherný podzim!

      Pája

      Vymazat
  6. přiznám se, že podzim mám asi nejméně ráda :( miluji léto a moře ( proto létám k moři i v zimě, abych utekla podzimu a zimě :) a podzim mi přijde takový zasmušilý :( ale tvé fotky jsou moc krásné :) Mary Magdalene

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je pravda, že jak kdy dokáže být podzim tak krásný a barevný. Třeba dnes pršelo celý den a byla šílená zima a to také opravdu nemám ráda. Já zase mám nejméně ráda zimu, jaro. Jaro je sice krásné, jak kvete.. ale hodně dlouho je také studené a blátivé, jak roztává sníh :-D ... jinak moc děkuji za pochvalu! ^^

      Pája

      Vymazat