CAT'S DAY & NIGHT

by - listopadu 15, 2015


,,Oni zase spěj? ... Proč?! ... Já si chci hrát! ... Chramst!!" ,,Au!"vykřiknu pokaždé, co se mi ty malé jehličky zakousnou do palce u nohy, do ruky, do nosu nebo do obočí.

Takhle nějak vypadá každodenní usínání. Malá Amy prospala celý den zatím, co jsme byli v práci a tak má přirozeně energie na rozdávání. S přítelem se k sobě přitulíme a zavíráme oči, když v tom zarachtá plyšová myška, zavržou dveře a nebo mi něco sedí u hlavy a žvejká vlasy. Vzdávám to. Beru do ruky plyšovou myšku a jezdím s ní sem a tam a malá Amy skáče ze strany na stranu. Její očka svítí jako baterky a ona si spokojeně hraje. Nakonec si svojí oblíbenou hračku odnáší vedle do obýváku a já konečně usínám... do 5 hodiny ráno, kdy se vše opakuje.

Rozespalá nemám sílu vzdorovat a tak si nechám ožužlávat vlasy. ,,Crrrrrrr!" ... ,,Budík?! Už? To snad né!", pomyslím si. Konečně se mi podaří otevřít oči. Na břiše mi sedí co si chlupatého a kouká to na mě. ,,Mňau, mňau...", zamňouká to a lehne si blíž. Amy je opravdu moc rozkošná, když je hodná, rozespalá nebo něco chce. ,,Mňáů, mňáů, mňáů!", začne se její volání stupňovat. Nojo, je čas snídaně. Jen co si stoupnu ke kuchyňské lince, spustí takový řev, jakoby jí někdo tahal za ocásek. ,,Nojo, vždyť už ti to hned dám!", uklidňuju ji spíše sama pro sebe, jelikož vím, že mi nerozumí. Mezitím se jdu podívat, co krásného tu noc vytvořila. Vezmu si lopatku, pytlíček a dám se do práce. A je hotovo! Konečně je čas na mě a mohu se jít připravovat do práce. Jen, co vstanu od bedýnky, šup! Malá je vevnitř a stvořila něco opravdu nepěkného. No paráda. Začnu tedy s čištěním od začátku.

Konečně usednu ke stolku a začnu se líčit. ,,Frrrrnk!", vidím periferně, jak se šedivá kulička pohybuje nesmírnou rychlostí z místnosti do místnosti. Sakra, kde bere tolik energie? Než si vše přítel připraví, beru do ruky tyč s peříčkem a hraju si s malou. Skáče tak vysoko, že se až nestačím divit! Konečně jsme oba připraveni a může se jet do práce. Dám maličké ještě čerstvou vodu a granulky, pusu, pohladím ji a jede se. Na chodbě ještě stihnu klopýtnout o míček s rolničkou a pak už jen slyším, jak si malá hraje.

Celý den uteče buď rychle a nebo se vleče. Nicméně večer, když se vracíme domů a otevíráme dveře, už tam na nás někdo čeká. ,,Mňáuíůáu!", spustí ve velkém. ,,No já vím, jen nám vynadej.", říkám jí s úsměvem, protože vím, že to znamená něco ve stylu: ,,No kde jste celý den! Už mám zase hlad!". A tak se pomalu přemisťuji do kuchyně, kde malé připravím něco dobrého.

Když má plné bříško, namíří si to k nám do ložnice. S přítelem ležíme v posteli a koukáme buď na film nebo na něco na internetu. Malá chlupatá potvůrka se nenápadně přiblíží a vyskočí ke mně. Usměju se, odložím notebook a řeknu jí: ,,Od zítřka mám 3 dny volna!". No Amy mě totálně ignoruje,vrní mi u ruky a spí... AŽ DO RÁNA! No, co na to říct... je to prostě KOČKA! Ale naše


You May Also Like

19 komentářů

  1. To je to najrozkošnejšie stvorenie aké som kedy videla! Vyzerá ako britská modrá, vždy som takú chcela mať ♥

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je nádherná, hlavně ty její xichtíky, co ona hází! :-D Když budeš mít možnost, určitě si pořiď! Je to báječný společník!

      Pája

      Vymazat
  2. To je TAK krásně napsané, Páji! :-) Četla jsem to nahlas i své drahé polovičce a dostali jsme záchvat smíchu oba, protože to přesně na chlup sedí i na našeho kočiče :-D Víc takových článků! :-)
    Bebe

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jé, moc děkuji! :-D Jsem ráda, že se líbí a určitě moc ráda! Ta naše malá potvůrka stále něco zajímavého provádí, takže určitě bude o čem psát! ^^ Nojo, to jsou prostě kočky! :-D

      Pája

      Vymazat
  3. Kočky moc ráda nemám, přijdou mi oproti pejskům takové nepřítulné, jakoby se jen vždy nažraly a běžely se toulat ven, vrátí se kdy chtějí, dělají si co chtějí... :D ale tvoje je teda naprosto rozkosna... jak z reklamy na whiskas, tu bych si vzala i domu! (a to vsude rikam, ze bych kocku nechtela) :D
    Getmovin by Deni

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :-D Děkujeme! No ona Amy je jako typická ženská - náladová :-D Někdy má tak lísavou, že dokáže celý den ležet u mě a jenom se nechává hladit, vrní a spinká.. ale pak má zase chvíli, co lítá prostě po celým bytě sem a tam, všude lítají hračky a nenechá se ani chytit :-D Ale je to naše zlatíčko! ^^

      Pája

      Vymazat
  4. tak tá je teda nádherná! veľmi milý článok :))

    OdpovědětVymazat
  5. Super článek, pobavila jsem se :D S přítelem máme doma kocourka a jsme na tom hodně podobně :)
    Infinity of Colors

    OdpovědětVymazat
  6. Amy je prostě jedna velká dokonalost!! ♥ Krásně napsaný článek!
    Diary of a Girly Things

    OdpovědětVymazat
  7. Holky, moc Vám děkuji!!! Jsem nesmírně ráda, že se Vám Amy a článek moc líbí! Určitě tedy bude takových článků více! ^^

    Pája

    OdpovědětVymazat