CAMEL HAT

by - listopadu 03, 2015


Tento víkend jsem byla navštívit Páju a její nový kočičí přírůstek do rodiny, jménem Amy, o které jste se na blogu mohli už dočíst. K té příležitosti jsem kočičku nafotila a ještě zbyl čas na to abychom si s Pájou navzájem blýskly své outfity.

V tom mém se sešly hned dva nové kousky, které jsem si za poslední dobu pořídila. Prvním z nich je poncho. Ano, i já jsem podlehla tomuto trendu a musela jsem si tento možná trochu předražený kousek látky pořídit, ale nelituji toho. Na to mé jsem narazila při průzkumu obchodního centra, kde je snad v každém obchodu nabízeli, ale nejvíce mě oslovilo toto šedivé z Reserved, které je krásně jednoduché, z příjemného materiálu a je poměrně dost dlouhé. No, hned druhý den jsem ho měla doma. Avšak v těchto už opravdu chladných dnech nastává problém s jeho nošením. Všimla jsem si, že některé blogerky poncho nosí třeba přes kožené bundičky. Já zvolila trochu jiný způsob a to, že jsem ho oblékla pod kabát (při tomto nošení je nutné ho trochu ohrnout, jinak se zmačká) nicméně myslím, že to vypadá moc hezky a po sundání kabátu můžete poncho nosit dál.

Druhým kouskem je béžový klobouk, který byl opravdu skvělým úlovkem na vinted.cz. V běžných prodejnách klobouky nabízejí kolem 800,-, já to své pořídila za krásných 250,- (no nekupte to). Původně jsem koukala po černém klobouku, ale nakonec jsem ráda, že mám béžový. Ten totiž skvěle rozbije černé kombinace.

No a tyto dva kousky jsem nakonec doplnila o černý kabát z Camaieu, který mám už nějakou dobu, tmavé jeansy z Tally Weijl, černé chelsea boots a hnědou kabelku z Manga.

Camaieu kabát/coat | Reserved poncho | Vinted (H&M) klobouk/hat | Tally Weijl jeans | Mango taška/bag | Deichmann boty/chelsea boots


Tak to je pro tuto chvíli z mého outfitu vše. Doufám, že se vám líbil. My pro vás máme ale malé překvapení. Již brzy se můžete těšit na naši 1. Giveaway. Takže sledujte náš blog ať vám nic neunikne!




Týna
Foto: Pája

You May Also Like

14 komentářů

  1. Ten klobouk je nádherný! A za tu cenu? Hned bych ho brala taky! A tobě hlavně hrozně moc sluší. :)
    Diary of a Girly Things

    OdpovědětVymazat
  2. Úžasný Outfit. Moc ti to sluší ;-)

    OdpovědětVymazat
  3. Skvělý outfit a ten klobouk je perfektní! Já teď lituju, že jsem si ho nekoupila v Londýně. Jak píšeš, min cena za klobouk, co jsem viděla já, je 550 Kč.
    Meet My Lovely World

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju, já jsem z něj taky moc nadšená. Teď jsem ale nedávno na glami.cz viděla nějaké levnější :-) určitě jukni.
      Týna

      Vymazat
  4. Na giveaway se těším a outfit je boží! Vážně pecka :) To poncho je děsně hezký, takhle pod tím kabátkem to vypadá vážně dobře a klobouk ti taky děsně sluší! Za mě 1* :))
    http://hollychicc.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  5. Tak tohle je naprosto WOW !!! Nejlepší outfit , co jsem za poslední dobu viděla . Pecka !

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jééé tak to jsem moc ráda, že se se outfit líbí.
      Děkuju :)
      T.

      Vymazat
  6. Tak tohle ti Týnko naprosto sedne! Ten klobouk a kombinace k tomu je úplně božská. Taky už dlouhou dobu přemýšlím, že si pořídím klobouk ale stále nevím... Snad se brzy rozhodnu, je to neobyčejně elegantní doplněk který se hodí snad skoro ke všemu :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Přesně jak říkáš Katty a navíc je to takové ženské. Určitě ho pořiď, věřím, že ti bude taky moc slušet :-) a děkuju.
      T.

      Vymazat
  7. To je supr outfit :) Škoda, že mně tyhle klobouky, vlastně žádné klobouky nesedí :D .. A překvapilo mě, že jste z Lbc, konečně nějaký pořádný blog z mého okolí :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju, určitě ti slušet bude...vyzkoušej třeba různé střihy :) ... A ano, jsme obě "liberečandy" ;)
      T.

      Vymazat