AUTUMN OUTFITS INSPIRATION

by - listopadu 05, 2015


Jelikož je podzim v plném proudu, tak jsem se rozhodla nakombinovat pro vás pár kousků podzimních outfitů. Ačkoliv je podzim hodně barevný, tentokrát jsem vybírala z neutrálních barev, kterými nic nezkazíte a hodí se více méně vždy a ke všemu. Možná jsem zvolila právě tyto barvy, jelikož už ve mě lehce evokují začátek zimy, která se nám jisto jistě blíží. Béžová, šedá, khaki, bordó a klasická černá jsou pro mě skvělé barvy na podzim. Se zimou přichází i bílá, kterou mám také moc ráda. Pojďme se tedy společně mrknout na první outfit.
Kabát/coat ONLY | Kalhoty/jeans ONLY | Šála/scarf LINDEX | Kabelka/bag s.Oliver | Klobouk/hat H&M | Boty/shoes Baťa

1# Tento outfit je hodně elegantní. Hodí se na večeři s přítelem, pracovní schůzku či na nějakou další událost, která je ve společnosti důležitých lidí. Tento krásný kabátek s cípy se mi velice líbí. Sama takový kousek ještě v šatníku nevlastním, ale už se na něho chystám.

Vesta/vest ONLY | Svetr/sweater VERO MODA | Džíny/jeans Levis | Boty/shoes Baťa | Kabelka/bag Tamaris | Hodinky/watch Esprit |
Náušnice/earrings LINDEX

2# Druhý outfit se mi hrozně zalíbil. Vzala bych si ho klidně do školy, jen tak s kamarádkou do města či opět na rande s přítelem. Chlupaté vesty snad nikdy nebudou Out. Tuhle jakoby myší barvu mám hrozně ráda. Možná proto, že to není ani šedá ani khaki, ale něco mezi tím. Touhle barvičkou na podzim určitě nic nezkazíte! :-)

Kabát/coat ONLY | Kalhoty/jeans ONLY | Kabelka/bag Mango | Boty/shoes Topshop | Rukavice/gloves Baťa | Brýle/sunglasses Komono

3# No a jako poslední tu je tento bordó outfit, který se stal jasně mým favoritem. Vínovou prostě zbožňuji a na podzim ji nosím velice ráda. Určitě Vám něco s touhle barvičkou připravím na sobě! Toto se hodí také do města s kamarádkou či přítelem, ale i klidně do školy. Kombinace vínové a černé dělá dojem takového rockerského drsnějšího a odvážnějšího stylu, což já mám ráda. 

Tak co, který z těchto kombinací outfitů se Vám zalíbil nejvíce? Doufám, že se Vám článek líbil a třeba Vás i inspiroval.


Pája

You May Also Like

20 komentářů

  1. Ten první se mi líbí nejvíc :) Taky chci udělat nějaké ty inspirace na podzimní outfity, ale ještě jsem se k tomu nedokopala :X :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji :-) No ona s tím práce celkem byla, ale tak stálo to za to! ^^ Určitě se pak příjdu na tvoji inspiraci podívat! :-)

      Pája+

      Vymazat
  2. Nejvíce se mi zalíbil ten první outfit a je super, jak jsi myslela i na detaily v podobě rtěnky a laku na nehty:)

    http://styleinphotos.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To mě těší, děkuji! :-) Jojo, tak když už outfit, tak ať je to komplet! ^^

      Pája

      Vymazat
  3. tie čierne nohavice sú dokonalé .. úžasný blog, len tak ďalej :)

    ladyminimalism.com

    OdpovědětVymazat
  4. Outfit 3 je topka. :)

    Pozývam ťa na môj blog: http://rebelliouslily.blogspot.sk/
    Ak sa ti páči, pridaj si ma do kruhov. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Žé? Taky jsem se do něho úplně zamilovala :-D Hlavně teda ten kabát! Určitě se podívám, děkuji :-)

      Pája

      Vymazat
  5. Ten kabát ze třetího outfitu mi zrovna předevčírem přiše domů a miluju ho! :D Tak k němu ještě sladit zbytek oblečení a doplňků tak krásně, jako to máš tady ty. :))
    Zvu vás holky k sobě na giveawaay. :)

    KattyLife - GIVEAWAY

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Opravdu??? Týjo, tak to se máš! :-D Je fakt překrásný!! Jé, si moc hodná. ^^ Jsem ráda, že se líbí!.. Děkujeme, podíváme se :-)

      Pája

      Vymazat
  6. Odpovědi
    1. Jsem moc ráda, že se líbí. Děkuji :-)

      Pája

      Vymazat
  7. Nejvíc mě zaujala jednička. Kabát je moc hezký a klobouky miluji. Jen bych volila podpatky.

    http://missalexy.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to už samozřejmě záleží na každém zvlášť, ale jinak samozřejmě děkuji.

      Pája

      Vymazat
  8. Ten lak od essence vypadá fakt dobře a líbí se mi i ty rtěnky od Mac. Kupuju si sice samou drogerkovou kosmetiku, ale poslední dobou dost uvažuji, že bych zainvestovala i do nějaké lepší rtěnky. Tak třeba za zkouškové :D
    http://hollychicc.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jo Mac dělá suprové rtěnky no. Tak to máme stejný cíl, akorát, že já k narozeninám! :-D

      Pája

      Vymazat
  9. Skvělé outfity, mým favoritem je zaručeně ten první, ale opravdu všechny jsou dokonelé :) Máš skvělý vkus!

    Mare di Fragole

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jé, moc ti děkuji! Jsem opravdu ráda, že se má inspirace líbí! :-)

      Pája

      Vymazat
  10. Ten béžový kabátek moc chci, jenže momentálně nemají mojí velikost, tak doufám, že ji brzy naskladní :)

    OdpovědětVymazat