TARTAN SCARF

by - října 31, 2015

Podzim nám hraje všemi barvami a to já mám moc ráda. I když stále u mě převládá klasika, kterou jsem si velmi oblíbila a to kombinace červeno-bílo-černé barvy. Nějak se mě tato kombinace letos na podzim chytla a ne a ne se mě pustit. Proto, když jsem na internetu narazila na tuhle krásnou tartanovou šálu, musela jsem si ji ihned koupit. Skvěle totiž splňuje mé oblíbené barevné kombinace. A hlavně tato šála je prostě MUST HAVE tohoto podzimu!

Co k ní už pro mě byla celkem hračka. Rudá rtěnka je nezbytností, vždyť už mě znáte. Tentokrát jsem zvolila odstín 170 Alarm od Rimmel London. Dále jsem zvolila krásný rudý cardigan se zipy, který jsem dostala jako dárek od mého přítele. Pod něj jsem si vzala obyčejné basic šedivé triko. Sice nejsem moc oblíbenkyně legínových kalhot, ale jelikož jsem měla delší kabát i cardigan, tak to takový problém nebyl. Pod to jsem si vzala obyčejné černé silonky. A jelikož asi také víte, že velmi ráda nakupuji na vinted.cz, tak jsem si k tomuto outfitu zvolila rudé boty na klínku a černobílý kabát z panenské vlny, který jsem si z této stránky od slečen pořídila. Celý outfit pak už jen doplňuje jednoduchá černá kabelka



Doufám, že se vám tento podzimní outfit líbil. Určitě dejte vědět do komentářů, budu jenom ráda.








Co mám na sobě/I am wearring:

Kabát/oversized coat vinted.cz (FÉRAUD)
Šála/Scarf internet
Cardigan dárek
Triko/t-shirt New Yorker
Legíny/leggins butik
Boty/shoes vinted.cz (ViviRich)
Kabelka/handbag butik
Rtěnka/lipstick 170 Alarm Rimmel London


Pája
Foto: Týnka Mikolášková

You May Also Like

18 komentářů

  1. Odpovědi
    1. Jojo, Rimmel rtěnky opravdu umí. Mají skvělou pigmentaci :)

      Pája

      Vymazat
  2. Odpovědi
    1. Že? :-) Určitě si objednám ještě minimálně jednu! Je prostě parádní!

      Pája

      Vymazat
  3. Ten červený kabátek se mi děsně líbí :) Obecně mám takové ty sytě červené věci hrozně ráda, ale v obchodě nemůžu na žádný opravdu červený kousek narazit
    http://hollychicc.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jo, přítel se trefil! Udělal mi s ním hroznou radost :-) Také mám velmi ráda sytě červené kousky.

      Pája

      Vymazat
  4. Krása, krása, krása nesmírná! :) Všechno sladěno do posledního detailu, smekám :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji moc, Lucí! ^^ Jak už jsem říkala, bez tvé pomoci by to nebylo ono! :-P :-)

      Pája

      Vymazat
  5. Pěkný outfit! Kostkované šály také miluju :D
    The Colorful Blog

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji moc! :-) Jojo, jsou prostě supr!

      Pája

      Vymazat
  6. Jeeeee tu šálu mam taky ;) je super , mam ji i ve světlé verzi :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já si plánuji pořídit ještě určitě minimálně jednu, je boží no! A hlavně slečna prodávající je milá a skvělá! ^^ To se pak nakupuje samo!

      Pája

      Vymazat
  7. Ta šála je nádherná! Červená ti jako blondýnce velmi sluší:)

    http://styleinphotos.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  8. Kostkované šály mám moc ráda a tahle je vážně úžasná :))

    OdpovědětVymazat
  9. Odvážná kombinace šály a kabátku, ale mě se to líbí :) Ještě víc se mi ale přece jen líbí šála v kontrastu s červeným sáčkem :) Ta červeno/černá kombinace ti neskutečně sedí :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jé, děkuji moc! :-) Jak říkáš, je pravda, že v jen v tom cardiganu se i já cítím o něco lépe! Jsem ráda, jelikož tato kombinace je jedna z mých nejoblíbenějších! Mám tu už jeden starší outfit s červenou halenkou a černou koženkovou sukní :-)

      Pája

      Vymazat