SEPTEMBER SECONDHAND CLOTHES

by - října 03, 2015


Ahojte ☺


Opět jsem minulý měsíc měla čas a tak jsem zabrousila do mých oblíbených krámků s kousky z "druhé ruky" a vybrala si to, co mě nejvíce zaujalo! I tentokrát jsem tudíž neodcházela s prázdnýma rukama. Tak asi začneme!



Toto sáčko mě prostě okouzlilo! Miluji saka a obzvlášť zbožňuji kožíšky! Takže tato kombinace pro mě byla jasnou volbou. Značka je to TODAYS WOMAN a zjistila jsem, že je to i poměrně známější značka, ačkoliv si myslím, že ne u nás...



A náhodou jsem si tenhle měsíc koupila tyhle boží tepláčky z PEPCO za krásných 170,- . Uplně se mi tahle kombinace zalíbila! Pro představu Vám ukážu foto níže.


Celý tento outfit jsem doplnila tedy ještě obyčejným něžným květinovým trikem a černou mikinou. Nakonec jsem ho oživila barevným náhrdelníkem. Botky jsem zvolila opět mé oblíbené černé, které jste už u mě mohli vidět. Co na něj říkáte? Já se v něm cítím hrozně fajn!


Jako další tu mám mikču s krajkovými rukávy. Značka je to Tally Weijl. Miluju tuhle značku a jsem moc ráda, že jsem na tento kousek narazila. Má ve předu řasení a to opticky dělá užší pas i plošší bříško, což je super. Krajkové věci mám velice ráda a mám jich ve skříni několik, takže si myslím, že tento kousek určitě unosím! Mikča mě stála cca 79,- .


Jako další tu mám propínací svetřík/cardigan. Tyhle lehké svetříky patří taky mezi moje oblíbené kousky! Jelikož se dají zkombinovat snad ke všemu, tak jich vlastním už několik v různých barvách. Fialovou ještě nemám a tak jsem po svetříku ihned sáhla. Moc se mi líbí knoflíčky na rukávech. Působí to roztomile a hned to celý svetřík oživí. Další super věc, co na zimu určitě unosím. Značka je Atmosphere a stál mě cca 70,- .


Tak z tohohle kousku mám snad největší radost!!! Bílý svetřík mi v šatníku chyběl a tenhle nemá jedinou chybu! Hrozně moc se mi líbí ty zlaté knoflíky a kapsičky ve předu. Jelikož mám hrozně moc zlatých doplňků, tak jsem ráda, že je mám k čemu sladit a nosit. Značka svetříku je také Atmosphere a stál mě 40,- .


Jako poslední kousek je tato flanelová košile, kterou jsem ulovila za krásných 50,- . Je opravdu z bavlny, krásně hřeje a ta barva! Mám hořčicový kabátek z H&M a tahle košile se k němu skvěle hodí! Určitě pak udělám nějaký OOTD s touhle košilí. Značka zřejmě není nijak známá a je M. Elysee. Ale rozhodně nelituji, jelikož se tato košile stala mojí nejoblíbenější!

To je pro dnešek vše, přeji všem krásnou sobotu, užívejte volna a krásného počasí!


Pája

You May Also Like

12 komentářů

  1. Odpovědi
    1. Děkuji moc!!! Jsem z něho nadšená. :-)

      Pája

      Vymazat
  2. Já zbožnuju nákupy v sekáčích! Minulý týden jsou zrovna nakoupila v jednom vídeňském, a to byly kousky! Sice cenově těm Tvým konkurovat nemohou, ale jsou stejně krásné. A hlavně, když je člověk umí nosit a správně kombinovat, nikdo by neřekl, že jsou z druhé ruky za pár korun :). Máte pěkný blog, holky :)
    CHIC Adriana

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Přesně tak! Mám vždy šílenou radost, když narazím na krásné značkové kousky a o to více, když jsou třeba z Anglie a nikdo jiný je tu nenosí!!! :-) Jé, moc děkujeme!

      Pája

      Vymazat
  3. Jééje, ta košile je opravdu krásná :) to je fakt hezký kousek.
    www.getmovincz.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Že? :-) Teď na podzim a zimu se určitě stane mým oblíbeným kouskem! Děkuji moc.

      Pája

      Vymazat
  4. Krásné věci :) Jen u toho sáčka se mi možná nelíbí to provedení ramen. Řekla bych že to už je trochu out v dnešní době :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ano, chystám se to zapošít, ale teď jsem na to byla ještě trochu líná :-D ale souhlasím s tebou a chystám se na to :-)

      Pája

      Vymazat
  5. Skvělé nákupy, za mě vede flanelová košile. ♥

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji moc!! Ano, taky jsem z ní celá paf! Mám radost, že jsem na ní narazila :-)

      Pája

      Vymazat
  6. Ta košile vypadá skvěle! U mě vždycky vedly hlavě červené, ale teď sháním nějakou právě do zelena a tahle je teda pecková! Doufám, že brzy s ní bude outfit! :)
    http://hollychicc.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Také mám dvě červené :-D ^^ Mě se snad líbí ve všech barvách! Dříve jsem je moc nenosila, ale poslední dobou košile nosím čím dál tím více. :-) Děkuji moc, určitě bude! .. na blog se určitě podívám!

      Pája

      Vymazat