MY FAVORITE PRODUCTS IN SEPTEMBER

by - října 04, 2015



Ahojte ☺

Září je za námi a s nimi i léto. To mě ale neodradilo od toho dále nakupovat nové a zajímavé produkty a zkoušet je. Proto se s Vámi opět podělím o pár mých zářijových favoritů, ze kterých mám radost. Tak si udělejte čaj, posaďte se a pojďte se tím se mnou postupně probrat. :-)


Začneme produkty na obličej. Zleva jsou vlhčené odličovací ubrousky na obličej. Určitě je znáte a nesmí chybět snad žádné ženě! U mě je to totéž. Před spaním či ráno si s nimi obličej vyčistím a cítím se i svěží. Tyhle jsou s Aloe Vera a jsou z Kik. Stojí 25,- a je jich tam 25, takže si myslím, že skvělá cena a k tomu ještě nádherně voní! Jako další tu je roll on tyčinka od Aknelotu. Je na problematická místa na pleti - akné. Vždy, když se mi nějaký ten pupínek začíná dělat, tak ho tím večer před spaním potřu a ráno je viditelně vidět, že je pupínek vysušený a začíná se hojit. Takže rozhodně další super věc. Koupila jsem ho v akci za 30,- , ale jinak stojí něco okolo 60ti korun. No a poslední produkt je od Baley (miluji tuhle značku!) a je to maska/peeling na obličej. Tuto značku seženete pouze v drogeriích DM. Opět je tento produkt zaměřený na problematickou pleť. No a musím říct, že je to super! Jestli si pamatujete, jak jsem se s Vámi podělila o super vodu na obličej od Mixy →Zde, tak v kombinaci s tímhle produktem už je to naprostá dokonalost. Opravdu mám pleť znatelně lepší! Cena je něco okolo 70,- .


Jako další tu máme sprchový gel a hydratační vlasovou kůru na vlasy. Začneme tedy opět zleva. Tuto řadu sprchových gelů od Dermacolu naprosto zbožňuji!!! Kdo z Vás ji neznáte, určitě pro ní do drogérky skočte. Přímo nádherně voní a opravdu ještě dlouho je z pokožky cítíte. Mám teď s vůní hroznů a limetky a je dokonce antistresový, což je o to více super. Opravdu jsem s těmito gely spokojená a doporučuji je. Většinou na ně mívají v DM drogerii akci a stojí okolo 40,- .
Dále tu mám vlasovou kůru na vlasy s vůní granátového jablka a  aloe vera. VELIKÉ PLUS co tato kůra má, že neobsahuje  SILIKONY, PARAFÍNY, PARFÉMY ANI JINÉ ROPNÉ PRODUKTY - tudíž je opravdu šetrná. Vůně tedy není nijak výrazná, ale to mě osobně nevadí. Musím říci, že po ní jsou vlásky opravdu hebké, krásně se rozčesávají a vypadají zdravěji. Určitě si ji pořídím zase! Mám ji z Rossmanu a stála mě v akci 45,- .



Jako další tu mám dva limitované produkty od Essence. Podkladovou bázi pod make up a tvářenku. Začnu tedy bází. Musím říci, že mě opravdu nadchla. Přímo božsky voní a rozjasní pleť, jak píší na obalu. Neobsahuje zbytečně moc třpytek, jak u některých bází bývá - což je hned znatelně veliké plus. Má opravdu přirozenou barvu, tudíž to nevypadá jako maska či jinak uměle. Na řadě je tvářenka. Musím říci, že mě jako první uchvátila hlavně svým vzhledem. Vypadá opravdu rozkošně. O to víc jsem byla nadšená po její aplikaci. Tvářím dodala lehkou narůžovělou přirozenou barvičku. Jsem spokojená! Oba tyto produkty mám z drogerie Rossman a narazila jsem na ně ve slevě. Oba něco okolo 50,- .


Mým NEJLEPŠÍM objevem tento měsíc je tahle kráska. Mám krátké a světlé řasy, tudíž hledám vždy něco, co mi je prodlouží, krásně natočí i rozdělí a dodá jim objem. A tato řasenka to konečně vyhrála!!! Měla jsem strach z onoho plastového umělého kartáčku, ale opravdu překvapil. Aplikace je opravdu snadná, kartáček se zbytečně neprohýbá, je pevný a opravdu splňuje vše, co já od řasenky očekávám. Kdybych to měla hodnotit na body, získá ode mě 11 bodů z 10 možných. :-D Takže na ní určitě mrkněte! Stojí 250,- a seženete ji snad v každé drogerii.



A na řadu opět přichází můj nejoblíbenější kosmetický produkt snad každý měsíc :-D a to jsou rtěnky! Tentokrát jsem neodolala slevě: každá za 99,- . Musela jsem mít tyto dva úžasné odstíny! Vlevo odstín 102 a vpravo 107! Tmavší odstín jste tu na mě už mohli vidět v tomto článku. Musím říci, že tyto rtěnky od Kate Moss jsou naprosto boží. Dlouho vydrží, mají super pigmentaci, příjemně voní... nemám, co vytknout. Další super rtěnky do mé sbírky!


Poslední tu mám takovou směs nezařazených produktů se kterými se s Vámi chci ještě podělit. Zleva - určitě tyto gumičky znáte nebo jste je už alespoň někde viděli. Od té doby, co jsem na ně narazila, tak normální gumičky už nepoužívám! Tyto gumičky vlasy nezacuchávají a nemačkají, tudíž když si vlásky rozpustíte z culíku, nikde nemáte nějaký otlačený hrbol či něco takového! Bez těchto gumiček nedám už ani ránu. Nakupuji je v Kik za 25,- . Hned vedle mám sadu štětečků a hřebínků také z Kik. Hrozně se mi na první pohled líbil i jejich design. Taková sada mi doma v taštičce chyběla a proto jsem jí tam nemohla nechat! Cenu si bohužel nevybavuji. A jako poslední tu je obyčejný tuhý deodorant. Ukazuji ho tu proto, že se po něm opravdu nepotím (a to jsem měla opravdu sehnat nějaký kvalitní, co by to splňoval) a ještě ke všemu přímo nádherně voní! Nešpiní mi černé věci a je prostě super. Určitě ho doporučuji. Cena je něco okolo 50,- a seženete ho opět snad v každé drogerii.

Tak to je pro dnešek vše a přeji příjemnou neděli. ☺


Pája

You May Also Like

17 komentářů

  1. Odpovědi
    1. Děkuji! :-) Jo Kate Moss od Rimmelu doporučuji, mají dostačující výběr odstínů a hlavně drží! ... Určitě mrkni, mě rozhodně překvapila.

      Pája

      Vymazat
  2. Ty štetečky jsou hrozně roztomilé :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ještě k tomu mám právě z dřívějška ve stejném designu i taštičku s manikůrou :-) Musela jsem to pořídit do setu! Ale máš pravdu, jsou strašně rozkošné :-)

      Pája

      Vymazat
  3. Sprchové gely od Dermacolu také zbožňuji! Skvělý produkt v poměru cena/kvalita :)

    http://styleinphotos.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Přesně! :-) A třeba taková jahoda/rebarbora byla na léto jasnou volbou!! :-)

      Pája

      Vymazat
  4. 102 i 107 od Rimmelu mám, ale 102 jsem měla asi jen jednou.. Jinak fajn produkty, docela mě zaujaly hned ty z první fotky :)
    http://hollychicc.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tyhle odstíny jsou prostě super :-) Tmavší i světlejší vždy nějak využiji a ta pigmentace.. no prostě zbožňuji je! :-) Jinak děkuji, na blog se určitě mrknu! :-)

      Pája

      Vymazat
  5. Odpovědi
    1. Také jsou mými favoritkami ^^ Děkuji, podívám se :-)

      Pája

      Vymazat
  6. Super článek :) moc se mi líbí design vaeho blogu :)

    Nikys beauty blog

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji :-) Jsme moc rády, že se ti líbí!

      Pája

      Vymazat
  7. Holky, okamžitě odebírám váš blog, protože se mi neuvěřitelně moc líbí. :) Jinak moc ráda tě chci pozvat na narozeninovou GIVEAWAY, která probíhá u mě na blogu. :)
    FASHION & BEAUTY | ♥ NAROZENINOVÁ GIVEAWAY ♥

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jé, jsi hodná. Moc děkujeme! :-) Určitě se mrkneme!

      Pája

      Vymazat
  8. Essence ma veľmi pekné balenie produktov :P

    Pozývam ťa na môj blog: http://rebelliouslily.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To musím souhlasit! :-) Děkuji, podívám se!

      Pája

      Vymazat