MY FAVORITE PRODUCTS IN OCTOBER

by - října 28, 2015

Ahojky  ☺

Tak se nám pomalu blíží konec měsíce a já se s Vámi chci opět podělit o moje NEJ kousky, které jsem si za tento měsíc pořídila. Tentokrát jsem si nekoupila skoro žádnou dekorativku, ale tak alespoň je to zase něco jiného. Ono celkově jsem tento měsíc neměla moc času na nakupování. Nové koťátko - nové starosti a povinnosti. Ale mě to vůbec nevadí a článek o naší nové malé princezně tu můžete očekávat po víkendu! Tak se vrhneme na to!


Začneme mojí nejoblíbenější barvou na vlasy a to je tato od Casting Creme Gloss - Glossy Blonds v odstínu 1021 (Blond světlá perleťová). Musím říci, že od doby, co se barvím na blond to tato barva vyhrála na plné čáře! Zkoušela jsem i barvy od L'Oreál, ale ty mi prostě neseděli a moc je nedoporučuji! Hlavně tedy obsahují AMONIAK a mě se po aplikaci udělali na hlavě spálené puchýřky a hrozně to bolelo! Tato barva amoniak neobsahuje a je opravdu velice šetrná. Mohu ji mít na hlavě klidně více jak 20 minut a nic mě nepálí. Takže pokud je některá z vás barvená blondýnka, tak určitě vyzkoušejte! Kupuji ji v DM drogerii za krásných 110,- . Jinde stojí klidně 170,- . 


Nevím, jestli je to tou přicházející zimou nebo jsem prostě začala ulétávat na vanilce jen tak, ale tohle jsem si nemohla nekoupit! Značku BALEA mám už dlouho zařazenou mezi moje TOP značky. Mají velikou škálu výběru různého sortimentu. Spoustu krásných vůní a hlavně jsou za super cenu! Tentokrát jsem tedy sáhla po tomto šamponu, kondicionéru a suchého šamponu na vlasy. Musím říci, že vůně je prostě nádherná. Vlasy jsou po nich krásně voňavé a hladké. Jsou hlavně BEZ SILIKONU, takže o chemii méně. A suchý šampon? PECKA! Nevím, jak jsem mohla žít bez tohohle produktu (:D) Plní svoji funkci a když prostě nestíhám a mám mastnou hlavu, nastříhám, pročešu a je to! Tyhle 3 produkty rozhodně doporučuji! Cena šamponu i balzámu na vlasy byla 25,- a suchého šamponu 60,- . Vše opět z drogerie DM.


A u Baley ještě zůstaneme. Narazila jsem opět v DM drogerii (jinde ani značku BALEA nemají) na tyhle limitky. No upřímně nádhernější vůně snad na zimu neexistuje. Jak sprchový gel (vlevo) tak i tělová emulze (vpravo) nádherně voní! Já prostě miluji vůně. Balea mě tedy opět nezklamala a musela jsem si tyto limitky ihned koupit, než je vyprodají. Rozhodně opět doporučuji. Cena sprchového gelu byla 25,- a tělové emulze 50,- .


U sprchového gelu zůstaneme. Zabloudila jsem také do drogerie ROSSMANN a měli docela hezké výprodeje v oblasti sprchových gelů a krémů. Zaujal mě tento Nivea sprchový gel, který má v sobě malé zrníčka - tudíž je zároveň i jako peeling. Opět přímo nádherně voní a zároveň vám pokožku hezky pročistí. Také jsem ho tam nemohla nechat! Cena byla pouhých 37,- .


No a jelikož se ta zima pomalu ale jistě blíží, musela jsem se zásobit dalšími balzámy na rty. Moje rty v zimě opravdu trpí - praskají a vysušují se. Musím je tedy pravidelně hydratovat. Mám vyzkoušené, že mi velice pomáhá balzám s jojobovým olejem. Opravdu super věc. Tentokrát jsem tedy sáhla po Astridu. Je to taková osvědčená klasika a vím, že mi vyhovuje. Koupila jsem ho v Rossmannovi za 30,- v akci. Hned vedle je balzám od značky Helios Herb. Určitě tento klasický balzám znáte. Je tu už poměrně dlouho a opět je to stará dobrá klasika. Koupila jsem ho opět v akci v drogerii TETA za 35,- .


U produktů "na zimu" zůstaneme. Jako mé rty také trpí moje ruce. Také se mi vysušují a praskají a bohužel trpím na ekzémy. Nemohu si proto kupovat ty parfemované krémy, jelikož mě to poté pálí a dráždí. Proto je tu opět osvědčená klasika - vazelína. Tu teda mohu mazat nejen na ruce, ale i na pusu a celkově popraskaná místa. Je univerzální a to se mi líbí - je to praktické. Jak jde vidět, tak jsem ji koupila opět v drogerii Rossmann za 43,- .


Jedinou věcí tedy, co jsem si z dekorativky pořídila je tato tužka na obočí. Je to moje momentální stálice a nedám na ní dopustit. Je z Rossmanna a je to značka Rival de Loop. Už jsem jí tu myslím jednou zmiňovala. Vracím se k ní stále a velice ráda. Cena byla 40 ,- .


Zrovna včera jsme s přítelem vyšli nakupovat pro mě boty na zimu, když jsem se zdržela u regálů s deodoranty. Ihned mě zaujal tento - jak vzhledem, tak jeho přenádhernou vůní. Je to značka B.U. a musím se tedy přiznat, že jsem už kdysi dávno od této značky a přímo tohoto produktu vlastnila i toaletku, ale už to bude nějakých těch pár let. No ucítila jsem z toho takovou nějako nostalgii a musela si koupit alespoň sprej, který mi stejně došel. Opravdu překrásně voní. Koupila jsem ji v MY Liberec (Fórum) za cca 50,- .


No a úplně poslední věcí je taková intimnější dámská věc - a to je intimní gel. Já jsem tyto gely do svých cca 15ti let ani neznala. Upřímně vždy stačila voda a mýdlo. Ale když pak začnete vést i intimní život se svým partnerem, je lepší sáhnout po něčem lepším a prostě ji (:D) dopřát trochu lepší péče. Lactacyd jsem poznala jako první, pak jsem zkusila i Chilly Intimu. Nemohu říci, která mi více vyhovuje, Oboje jsou super a střídám je asi podle nálady. Dlouho jsem teď byla u Chilly Intimy a nedávno jsem narazila v DM právě na tuto novou řadu od Lactacydu. Mají snad 4 druhy a jsou za skvělou cenu. Zkusila jsem tedy tuhle, která pomáhá zabezpečit úlevu od mírně nepříjemných pocitů. 

No a to je pro dnešek vše. Doufám, že se Vám článek líbil.


Pája

You May Also Like

9 komentářů

  1. Pěkný článek :) teď používám stejný sprchový gel od Nivey a jsem s ním spokojená, krásně voní :)

    Nikys beauty blog

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je super no, asi po něm sáhnu i příště! :-) jinak moc děkuji!

      Pája

      Vymazat
  2. Super článek :) Balea je dobrá, taky jí mám ráda. Na ty šampony se schválně kouknu, vypadají dobře a od Balei jsem snad ještě žádný neměla :)
    http://hollychicc.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Balea je opravdu skvělá. Na to, jak je to poměrně levná značka, tak mě pokaždé něčím překvapila. Určitě se po nich mrkni! :-)

      Pája

      Vymazat
  3. Jůů, na článek o koťátku se moc těším!^^ ...Ten Nivea sprcháč mě velmi zaujal a asi na něj v drogérii kouknu:) A limitky od Baley jsou skvělé! Ještě se mi nestalo, že by mi nějaká nevoněla:D

    http://styleinphotos.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To jsem moc ráda! :-D Jsem zvědavá, jak se Vám bude líbit! ^^ Jojo, mrkni po něm. A máš pravdu. Vyzkoušela jsem už více limitek od Baley (většinou deodoranty ve spreji) a ta jejich vůně - no ách! :-) Je to prostě pecková značka!!! :-)

      Pája

      Vymazat
  4. Hey beauty :) would we follow each other on gfc and bloglovin?
    Maybe also on bloglovinInstagramTwitter

    Let me know if you like :)

    Best wishes from germany
    Isa | My Beauty Blog

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Thanks ^^ We will look at your blog... :-)

      Pája

      Vymazat