JUMPER&SKIRT

by - října 11, 2015


Nedávno jsem si prohlížela různé fashion inspirace a zjistila jsem, že pro letošní podzim/zimu je v kurzu kombinace velký huňatý svetr & ačková či pouzdrová sukně, jelikož já mám tyhle hravé kombinace moc ráda, rozhodla jsem se, že nějaký outfit v tomto duchu vytvořím. 

Pro tentokrát jsem zvolila úzkou sukni – tu mi mamča ušila z šatů, které se mi bohužel zničili a šla z nich zachovat alespoň spodní část a to tahle sukně. Moc ráda ji nosím, jelikož nemá žádné zipy a tudíž nikde netlačí. K sukni jsem zvolila šedivý volný svetr z H&M, který mám už rok – pro lepší efekt jsem jeho vrchní část zastrčila do sukně. A protože je už i u nás poměrně chladno, nezbylo mi nic jiného než obléci ještě můj oblíbený kabát z New Yorkeru. Musím ale říct, že to dle mého názoru nevypadá vůbec špatně. A abych outfit něčím rozbila vzala jsem si svou oblíbenou beanie čepici na které mám našitou nášivku z kalhot (původní nášivka se mi nelíbila :-D). Na nohou mám obuté chelsea boots z Deichmannu, které jste tu už spolu s kabelkou z NY mohli vidět.



Foto: Filip Kominik


Zde můžeš najít podobné kousky.



Co mám na sobě/I am wearing:

H&M svetr/jumper

Handmade sukně/skirt

New Yorker kabát/oversized coat

Handmade čepice/beanie

New Yorker taška/bag

Deichmann boty/chelsea boots

Planeo quick time hodinky/clock



Tak co myslíte? Povedl se mi tento outfit? Těším se na vaše názory.

You May Also Like

29 komentářů

  1. Týnko moc pěkné, kde to je focené ? :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Veru, moc děkuju. Je to na Čerňáku :)

      T.

      Vymazat
  2. Moc krásné fotky ! A supr outfit :)

    OdpovědětVymazat
  3. Super outfit a parádní místo na focení :)

    OdpovědětVymazat
  4. Moc děkuju holky! Jsem ráda, že se outfit povedl a že se vám líbí. Za fotky vděčím svému šikovnému příteli :)

    Týna

    OdpovědětVymazat
  5. Krásné fotky i outfit, za mě jednička :)
    www.getmovincz.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  6. Ten voľný sveter sa mi neskutočne páči a v kombinácií s úzkou sukňou vyzerá skvelo!

    OdpovědětVymazat
  7. Vážně pecka! Děsně ti to sekne :) Navíc pěký fotky, zvolily jste moc hezký pozadí :)
    HollyChicc

    OdpovědětVymazat
  8. Holky, moc děkuju za vaše reakce, nečekala jsem, že se outfit bude tak líbit. O to víc se těším, až budu moci udělat další. Ještě jednou díky :-)

    Týna

    OdpovědětVymazat
  9. Nádherný outfit!:) A ta beanie?♥ Nikdy by mě nenapadlo tam našít nášivku z kalhot:O Opravdu skvělý a originální nápad!:)

    http://styleinphotos.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já ani nevím, jestli jsem to někde viděla nebo mě to prostě jen napadlo :D. Původní nášivka v podobě stříbrné hvězdy se mi ale moc nelíbila no :D. Tak jsem ráda, že ten nápad zaujal :)

      Týna

      Vymazat
  10. Skvělý outfit! A moc ti to sluší :)

    OdpovědětVymazat
  11. nice outfit, i love Your minimal style ;) I want this jumper!!!

    Casually Dressed | Bloglovin'

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Thank you so much. Yes, minimal is my favourite style :)

      Tyna

      Vymazat
  12. super outfit, seš moc hezká, sluší ti to :)

    17/10 Metropole Zličín

    OdpovědětVymazat
  13. hezky kabat :) ta fotka kde mas za sebou schody oranzove je vydarena!
    www.donnaiveh.com

    OdpovědětVymazat
  14. Mně se moc líbí ta kabelka! :))
    http://prikrylovatereza.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat