GLOOMY WEATHER | TALKING WITH PÁJA

by - října 08, 2015



Ahojky ☺

Tak a je tu konečně pravý a nefalšovaný listopad. Voda vypařující se z lesů a mlha plížící se pomalu ale jistě. Takové to počasí, který si každý z nás vybaví ve většině katastrofických nebo apokalyptických filmů - nebo také zombie filmů! Já si vždy vybavím film ,,Mlha" a upřímně, kdo z Vás film neviděl, buďte rádi. Ono pak, když máte jít někam ven a vidíte před sebou pouze bílé NIC, tak to není příjemné. Celkově si myslím, že tohle počasí působí smutně a depresivně. Nálada je hned na bodu mrazu, člověku se nic nechce, celý den akorát prozívá a chce se mu spát. Naopak ale znám lidi, co tohle počasí naprosto milují. Já patřím asi někam mezi. Toto počasí mi připadá něčím zajímavé, tajemné a když jsem doma a vlezu si pod deku, udělám horký čaj, dám si sušenky a pustím oblíbený film, tak to je naprosto ideální počasí! Naopak když se chystám s přítelem na výlet, či mám jít nakupovat do města, připadá mi počasí smutné, depresivní a hned tu náladu mám takovou makovou. Dneska mám ale volno, a tak mi tohle počasí vyhovuje, jelikož jsem doma pod dekou a mám u sebe teplý čajík. Mám dneska prostě takový odpočinkový den (i když musím vyprat a pohrát si s novým botníkem, který jsme s přítelem pořídili). I tak si "unavený" den užiji v klidu a pohodlí.

Co vy a takovéto počasí? Máte ho rádi nebo naopak ne? Co v takovém počasí děláte? :-)
Na závěr ještě pár dalších fotek z mého okna. Šíleně se mi zalíbil barevný strom, který máme pod oknem. Díky němu je to tu hned barevnější! :-)






Pája

You May Also Like

8 komentářů

  1. Takovéhle počasí vůbec ráda nemám :( Kde jsou ty krásné slunečné dny? Achjo :(
    The Colorful Blog

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No, jak jsem psala, já jak kdy.. Ale je samozřejmě jasné, že sluníčku nekonkuruje nic! No, asi se ho zase dočkáme až příští rok no :-(

      Pája

      Vymazat
  2. Nemám toto počasí ráda.. je strašně únavné, nic mě nebaví :( takový smutný. Aspoň že ta příroda to trošku oživuje :)

    http://thechicflair.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To máš pravdu, barevné stromy jsou na podzim přímo úchvatné! :-) Mám ráda pak procházky lesem, když jsou koruny stromů tak pestré a krásné! :-)

      Pája

      Vymazat
  3. Já jsem taky někde mezi, stejně jako ty. :) Dnes jsem si to počasí taky náramně užívala, protože jsem nikam nemusela. A ráno jsem vstávala až ošklivě pozdě, protože s tím poprcháváním za oknem se tak krásně spalo! :D
    KattyLife

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No žejoo?! :-D Aspoň někdo, kdo to má stejně jako já! :-D

      Pája

      Vymazat
  4. Odpovědi
    1. Děkuji, jsem ráda, že se líbí! ^^

      Pája

      Vymazat