FASHION AND FASHION ACCESORIES FESTIVAL

by - října 18, 2015


Věřím, že nebude jediná, která tu ráda navštěvuje různé výstavy a akce zabývající se módou, designem a vším kolem toho. Musím říct, že každý rok na podzim je toho alespoň v Praze opravdu velké množství a člověk neví, kam vyrazit dřív. Například za týden se chystám na Designblok, jehož návštěva se pro nás s přítelem stává už jakýmsi rituálem. A když už takovéto akce navštěvuji, rozhodla jsem se, že bych vám z těch nejzajímavějších mohla vytvořit krátké "reportáže".

Pro začátek jsme si vybrala jednu méně známou událost, která se tento víkend  konala v překrásných prostorách Novoměstské radnice v Praze. Jednalo se o 1. ročník FESTIVALU MÓDY A MÓDNÍCH DOPLŇKŮ. Celý festival trval dva dny a probíhal formou prodejní výstavy převážně českých, ale i zahraničních značek, konkrétně ze Španělska. Návštěvníci se také mohli těšit na módní přehlídky Vyšší odborné školy oděvního návrhářství a Střední průmyslové školy oděvní, španělské návrhářky GEMY ROMEO a české návrhářky MEESCHA P. A právě zde bych se ráda pozastavila, jelikož jsem měla tu čest být součástí týmu modelek pro tuto úžasnou a talentovanou návrhářku se kterou se už nějakou tu dobu znám a pár jejích kousků už vlastním (jednotlivé kousky pak naleznete v outfitech, které budou přibývat). Musím říct, že u této značky, si přijde každá na své a to ať jste milovnice extravagance, či dáte spíše na jednoduchost elegance nebo hledáte jen někoho šikovného, který vám ušije šaty dle vašich představ a k tomu všemu přidá originálního ducha. 

Které značky mě nejvíce zaujaly?

MEESCHA P.

Pro tuto událost zvolila Meescha P. luxusní modely, v podobně overalů, kabátků a dalších kousků určených pro každodenní nošení, ale také společenské šaty mezi nimiž mohli návštěvníci spatřit svatební šaty "kiss of gold", které se umístily ve finále Svatební šaty roku 2014. Určitě doporučuji navštívit web této šikovné návrhářky nebo její profil na Fler.cz Celá kolekce byla doplněna šperky značky LIGLASS a o účesy se postaral Fantasy Salon / modní salon Violeta.
Meescha P.
Meescha P.
 Meescha P. – svatební šaty Kiss of Gold (šaty se umístily ve finále Svatební šaty roku 2014)

GEMA ROMEO

Jak už jsem se výše zmínila, návštěvníci této akce se mohli těšit i na přehlídku španělské návrhářky Gemy Romero, její přehlídku jsem bohužel neviděla, ale i ona zde měla své prodejní místo s názvem "kids&grown ups" věnované dětem. Zde mě zaujaly především plátěné tašky a trička s roztomilými postavičkami známých osobností jako je Audrey Hepburn, Coco Chanel a mnohé další. Pro více inspirace, mrkněte na její webové stránky.
Gema Romero

TEABAG

Mezi přízemím a 1. patrem měla své vlastní místo značka Pavly Zimmermanové, která zde vystavovala svou kolekci designových tašek TEABAG. Musím říct, že se mi tašky opravdu moc líbili a ne jednu bych si okamžitě pořídila. Takže určitě jukněte na její web.
TEABAG

FABRICA

Česká značka od Veroniky Cerhové, která se zaměřuje především na handmade. Na festivalu jste si mohli prohlédnout a koupit hlavně psaníčka a kabelky. Fabrika nabízí své produkty na fler.cz.

Dalšími zajímavými značkami byla např. Mikela da Luka se svými originálními kousky nebo Socksinbox s pestrobarevnou škálou ponožek, či krásné květinové čelenky od Le Petit joie a mnohé, mnohé další.
na festivalu bylo z čeho vybírat


Toto je ovšem jen zlomek ze všech prodejců, jejichž produkty jste si na této události mohli prohlédnout, popř. koupit.
...pokud vás festival zaujal, doražte příští rok.



A nakonec pár fotek našeho týmu!
modelky v čele s Meeschou P.
but firts let me take a selfie :-D
já v šatech Wild Red od Meescha P.
vpravo s návrhářkou Pavlou Michalíkovou (Meescha P.)





Děkuji za umožnění použít fotografie od pikous.com a Filip Kominik

You May Also Like

5 komentářů

  1. Mne asi zaujali nejvic teabags,ale ty v tech satech vypadas opravdu skvele.
    www.pimpleworld.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ano, Teabags se mi také moc líbily. Hned bych jednu brala.

      A moc děkuju,
      T.

      Vymazat
  2. Kiss of Gold šaty jsou naprostý skvost! :) Já si na přehlídky moc nepotrpím, ale na tuhle se mi hezky kouká :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jsem ráda, že tě článek zaujal :-) Měla jsem to štěstí, že jsem si Kiss of Gold mohla také vyzkoušet a jednu přehlídku v nich odchodit a musím říct, že jsem si připadala jak víla :)

      Jsou opravdu nádherné.
      T.

      Vymazat