EVENING | TALKING WITH PÁJA

by - října 03, 2015


Miluji podzimní/zimní večery! Svíčky, světýlka, kamínka.. Krásná atmosféra, co člověka přímo nabije pocitem bezpečí, magie, lehkosti a celkově ho po celém dni uvolní! Včera u nás na návštěvě byl můj taťka s přítelkyní a povídal nám o tom, že slyšel, že jsou pro člověka nebezpečná před spaním LED světla - konkrétně ta, co svítí bíle či modře. Prý to není dobré hlavně před spaním. Rozhodí nám to celé naše běžné fungování a špatně se nám třeba spí. Dokonce říkal, že z toho vznikají různá onemocnění a pro tělo to není zdravé. Asi není překvapivé, že mezi to spadá tablet, notebook i telefon. Vše by mělo mimo dosah naší postele, aby nás to "nerušilo". Ale přiznejme si, kdo tohle dneska dodržuje... a to je ta skvělá příležitost všude zhasnout a zapálit si svíčky, zapnout ŽLUTÁ světýlka a kamínka. Lehnout si s přítelem do postele a jen tak se tulit a povídat si o tom, co se vlastně za celý den stalo. 

Prostě to člověka natolik uklidní, že jde spát klidný a uvolněný. U mě se dá opravdu říci, že to zabírá! Jakmile si aspoň jeden bod před spaním splním, usnu jako dudek. Určitě si takových večerů dělejte více. Uvidíte, že se budete cítit před spaním krásně a díky tomu se i lépe vyspíte. (Várování - ráno bude trochu těžší vstávat! :-D) Ale myslím si, že tohle není pouze můj problém. Jelikož venku už po ránu začínají první mrazy a jinovatka k nám už dorazila, tak se z pod teploučké peřiny nechce asi nikomu! :-D

Tak vám přeji krásnou, klidnou a relaxační dobrou noc! 








Pája

You May Also Like

10 komentářů

  1. Odpovědi
    1. Že?! Vytváří prostě nádhernou atmosféru! :-)

      Pája

      Vymazat
  2. To jsou krásné fotky. Cítím ten uklidňující pocit i z nich. :)
    Já neustále před spaním koukám do telefonu a usínám při televizi. Vím, že to není dobré, ale je to prostě zvyk. Zkusím si dnes udělat tedy svíčkový večer. Přítel tu sice dnes není, ale myslím, že to bez tohodle bodu zvládnu. :D
    KattyLife

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jé, děkuji moc! :-) ... Jako taky takhle "hřeším" :-D Mám telefon nebo notebook taky u sebe, ale přeci jenom si právě některé večery zapálím ráda ty svíčky a světýlka a místo notebooku s přítelem vytáhneme deskové hry a hrajeme si! O to líp se pak ještě usíná! :-D ... i bez přítele se skvěle relaxuje! :-D

      Pája

      Vymazat
  3. Ty světýlka nad postelí jsou nádherná! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky jsem se do nich ihned zamilovala! :-) Strašně dlouho jsem nějaká podobná sháněla.. tak konečně je mám! :-)

      Pája

      Vymazat
  4. O světýlkách to už delší dobu vím. Hlavně telefon se snažím dávat co nejdál od hlavy. :)
    PS: Krásné fotky! (:

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc ti děkuji!!! :-) Jojo, s tím telefonem to vím také :-) ale přiznám se, že málo kdy to dodržuji no :-/

      Pája

      Vymazat
  5. Hm, hned bych šla spát. Světýlka jsou parádní. Dřív jsem měla svíčky, ale kvůli kočce jsem se jich zbavila.

    STYLE WITHOUT LIMITS

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji :-) ... Mohu se zeptat pročpak? Kočičí kamarádka nám bude během pár následujících dní dělat společnost :-)

      Pája

      Vymazat