DIY – JAR CANDLES

by - října 08, 2015


Ahoj holky, taky jste po přečtení článku "EVENING|TALKING" od Páji měly pocit, že svůj pokoj musíte tak nějak zkrášlit? Já ano. Proto jsem se dala do prohlížení různých inspirací ohledně home decor – musím říct, že nápadů je spousta a člověk de facto neví co si vybrat a když už si vybere, tak věci na výrobu nemá nebo podobnou věc prostě nemůže sehnat a když už ji sežene, tak ji zase neumí naaranžovat tak, jak to mají na obrázku :-D. Nakonec jsem se rozhodla, že si vytvořím sadu svícínků ke svému stolku u postele. A když už jsem se do toho pustila, tak jsem vám vše nafotila, kdyby jste třeba nějakou tu inspiraci taky hledaly.

Postup není vůbec složitý a nezabere moc času. Je vhodný právě pro ty, které nad výrobou nechtějí strávit celý den, ale chtějí jen tak v rychlosti vytvořit něco pěkného do bytečku. Tak jdeme na to!

CO BUDETE POTŘEBOVAT?


1. SKLENIČKY

Sklenice můžete použít jakékoliv. Já jsem použila dvě z IKEA, po vonných svíčkách (když svíčka dohoří, skleničku vypláchnete a máte hotovo), dále můžete využít třeba sklenice od marmelády, normální sklenici, atd. Prostě to, co máte zrovna po ruce. Doporučuji různé velikosti.

2. STUHA

Opět záleží na vás, co máte zrovna po ruce. Já jsem doma měla bílou stuhu – svícny tak mají romantický nádech. Stuhu a různé dekorativní provázky seženete v kterékoliv galanterii.

3. SVÍČKY

Tak svíčky jsou samozřejmě základ. Můžete použít různé čajové, nebo i větší. Záleží jen na vás.

4. TAVNÁ PISTOLE

Můžete použít i vteřinové lepidlo, ale bacha na prsty!

5. NŮŽKY


POSTUP

Stuhu jednoduše omotej kolem hrdla sklenice.

Pokud se ti stuha rozvazuje, zafixuj ji lepidlem.


Ustřihni proužek stuhy, jednoduše ho obtoč kolem sklenice a přilep.

Nezapomeň, že méně je někdy více. Nemusí být nutně nadekorované všechny sklenice.






Tak doufám, že se vám můj ultra super rychlý a jednoduchý tutoriál líbí a že vás třeba namotivuje pustit se také do něčeho podobného.


Týna





You May Also Like

11 komentářů

  1. Jee, moc se ti povedly. Já dnes dělala svíčku mamce k narozeninám a byla to moje premiéra. Sklenku jsem pak musela pomalovat, abych zakryla nedokonalosti. :D
    KattyLife

    OdpovědětVymazat
  2. Super návod :) na fotkách to vypadá krásně :)

    Nikys beauty blog

    OdpovědětVymazat
  3. Holky moc děkuju, je to opravdu jen taková rychlovka, jelikož se mi do nějakých složitostí nechtělo moc pouštět. Ale musím říct, že to vypadá opravdu hezky.

    Týna

    OdpovědětVymazat
  4. jéé, je to jednoduché a vyzerá to krásne! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Přesně o to jsem se snažila :) Jsem ráda, že se líbí! :)

      Týna

      Vymazat
  5. Krasny,vanocni,ma to atmosferku,p. Taky vytahnu svicky^^.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Přesně jak říkáš, jakmile svíčky zapálím hned mám Vánoční náladu :)

      T.

      Vymazat
  6. Svíčky miluju! v ikei mají skvělý i ty voňavý ^^ a tavná pistole na tyhle věci top!
    http://prikrylovatereza.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Právě, že po nich zůstanou vždy tyhle skleničky a byla by škoda je dál nevyužít. S tavnou pistolí musím souhlasit :)
      T.

      Vymazat