CAT NEED THIS!

by - října 07, 2015


Ahojky ☺

UPOZORŇUJI, že tento článek je především pro KOČKOMILI a i ty ostatní, co kočičku vlastní či se chystají si nějakou pořídit. A taky, že článek bude poměrně dlouhý!

Dneska to tedy bude poněkud jiný článek, než na který jste zvyklí. S přítelem jsme se rozhodli udělat v našem skoro už pětiletém vztahu další a poměrně zásadní krok. Jako první zásadní krok jsem zatím považovala naše společné bydlení, které se uskutečnilo letos v červnu... No prostě jsme se shodli, že si oba moc přejeme pořídit prvního společného mazlíčka! 
Jelikož od mala zbožňuji kočky a nikdy jsem je nemohla mít (rodiče kočky nerady), rozhodování o tom, co si pořídíme, vůbec nebylo zapotřebí. Řeknu Vám ale na rovinu, že trvalo asi měsíc a půl, než jsem přítele opravdu na jednu krásku překecala a tedy řekl, že už je čas a jsme na to připraveni. Možná si řeknete, tolik dramatu kvůli jedné kočce... ALE i kočička je živý tvor a my pro ní budeme chtít jen to nejlepší. Aby se u nás cítila dobře a měla své pohodlí.
... a jelikož se to blíží a naše princezna se k nám už za 14 dní nastěhuje, je na čase začít nakupovat radosti a potřebné věci. Jeli jsme se na ní s přítelem minulou sobotu podívat. Je nádherná, hravá a už se dokonce naučila sama dlabat a chodit na kočičí toaletu. Jelikož pan majitel je tvůrčí typ a má obrovskou zahradu, tak si pro kočičky sám vyrobil odpočívadlo a škrabadlo v jednom. S přítelem jsme se shodli, že jí také vše vyrobíme SAMI! Už jsme si nakoupili odřezky koberce, můj taťka nám sehnal pár pořádných papírových trubek a dáme se do tvoření! Rozhodně vám to potom zdokumentuji a třeba někoho z Vás budu inspirovat! :-)

.... no ale už dosti povídání a přejdeme tedy k nakoupeným věcem.


Ještě než začnu, chci jenom říci, že tohle zdaleka NENÍ vše, co kočičce pořídíme. Příští týden ještě jdeme pro dvě kočičí toalety, přepravku, podestýlku a nakonec nějaké kvalitní krmivo. Škrabadlo či odpočívadlo budeme (jak jsem již výše zmiňovala) vyrábět podle své vlastní fantazie.
Tak, hodně věcí, které jsem nakoupila je z obchodu PEPCO. Určitě jste už o něm alespoň zaslechli. Mají tam opravdu hromadu věcí za krásné ceny! Opravdu. A ke všemu tam mají snad vše, co člověk potřebuje. Od papírnictví, po domácnost, k módě až k mazlíčkům.
Pořídila jsem naší míce 3 mystičky. To proto, že dvě bude mít v kuchyni na jídlo/pití a jednu bude mít s námi v ložnici (pití). To proto, aby se i jako kotě naučilo samo od sebe víc pít a i proto, až s námi večer bude chrupkat v ložnici. Proto také budeme mít dva záchody. Cena jedné mystičky byla 35,- , což si myslím, že je krásné. Dále jsem jí koupila dečku. Chtěla jsem, aby měla vyloženě tu svojí, na kterou jí my nebudeme šahat a bude se v ní moci zachumlat. Také třeba, až půjdeme na veterinu či někam pojedeme, tak aby se mohla vzít s sebou. Deka mě vyšla na 49,- . Obojí je tedy z prodejny PEPCO.


Dále tady máme další důležité věci. Lopatka na kočičí bobky a sáčky na jejich "skladování". Nakonec jsem přemýšlela, že si koupím lopatku ještě jednu, ať máme vždy jednu u každé kočičí toalety. Navíc cena byla naprosto skvělá a to 25,- a opět v prodejně PEPCO. Vedle jsem si koupila barevné sáčky na uklízení kočičí toalety. Šíleně se mi líbili i vzhledově a stály pouhých 20,- . Koupila jsem je u vietnamců.


A jsou na řadě HRAČKY! Těch není pro kotě asi nikdy dost, ale všeho zase s mírou. Nechci jí zahltit všelijakými zbytečnými rachtátky. Začnu tedy opět vlevo. Je to sáček plný různě namíchaných míčků a chrastítek. Míček s rolničkou, něco jako čínka s rolničkou, myška, molitanový míček a kulička s chrastícího papíru - no prostě kdybyste vzali třásně ze stromečku a smotali je do sebe :-D Ale kupodivu tahle poslední hračka má u koček NEJVĚTŠÍ úspěch! Viděla jsem to všude možně u známých. :-) Jak vidíte, tahle sada mě stála 29,- a opět prodejna PEPCO. Hned vedle mám gumový "míček" zase s rolničkou. Tuto samou hračku jsem viděla u pana majitele, když jsme se na kočičku jeli podívat. A tak doufám, že se bude cítit více jako doma. Stála mě 15,- u vietnamců


... a další hračky! :-D Tyhle barevné myčky (vlevo) se mi hrozně zalíbily! Musela jsem je pro číču prostě mít! Stály mě 35,-. Myslím si, že s nima si hrát určitě bude! :-) Jak jinak, než zase obchod PEPCO. Hned vedle je hrozně zajímavá hračka. Koupila jsem ji zase u vietnamců. Určitě ji znáte z dětství - natáhnete šňůrku a hračka jakoby vrní a jezdí po hladké zemi. No to jsem musela koupit! Jsem šíleně zvědavá, na kočičí reakci, až nám tohle bude drandit po obýváku! :-D A jako poslední jsem koupila jednu myšku za 9,- ve zverimexu ZVĚROKRUH. Má v sobě nějaký kamínek nebo něco. Necinká to, ale dělá to zajímavý zvuk. Tak snad si ta naše číča něco z toho vybere.


Opustíme na chvíli od hraček a přejdeme k dalším užitečným věcem. Začneme tedy věcí méně důležitou a to je obojek. Ta barva mě uchvátila na první dojem! O to víc, když jsem zjistila, že stojí pouhých 20,- . Jelikož chceme míce pořídit známku se jménem a našimi čísly, kdyby se někdy cokoliv stalo, musela jsem nějaký krásný vybrat. A tenhle už na ní prostě vidím! Koupila jsem ho zase u vietnamců. Vedle máme kočičí hřeben. Nemohla jsem se v krámě rozhodnout, jaký přesně jí pořídím. Ale jelikož budeme mít krátkosrstou, tak jsem pořídila tenhle gumový. Doporučila mi ho i paní prodavačka, tak uvidíme! Cena byla 109,- ve zverimexu SUPER ZOO.



No a jako poslední tu máme opět hračky. A to modrou vábničku pro kočky a myšku na pružince. Vábničku jsem pořídila také ve zverimexu ZVĚROKRUH za 49,- a myšku opět v PEPCO za 59,- . Ceny si myslím, že jsou rozhodně pěkné a že si s obojím kočička vyhraje. Jelikož obě tyto hračky jsou poměrně profláklé a vlastní je snad každý majitel tohoto nádherného a chytrého zvířete.

Co vy a Vaše kočička? Jakou máte rasu, jméno a jak dlouho jí máte? Máte nějaké jiné hračky či jste také po domácku vyrobili nějaké šplhadlo?! Klidně napište, ráda si to přečtu, :-)



Pája

You May Also Like

13 komentářů

  1. Krásné věcičky! Doma mám jednu zlobivou kočičku Uršulu :-D

    Nela z Beauty Charm
    GIVEAWAY - O krásné šperky

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji, no doufám, že se budou líbit i té naší míce :-D ... :-D Opravdu originální jméno pro kočičku! :-D

      Pája

      Vymazat
  2. Kočky jsou boží, měla jsem kočku od svých 11 let, letos jí bylo 10 a o prázdninách se nějak zaběhla a už se nevrátila :( Na to že byla obyčejná domácí, byla děsně hezká, tříbarevná. A byla muj miláček, když měla koťátka, tak mi je všechny přinesla do postele, to bylo hrozně roztomilý, pak jsem jí je přestěhovala do skříně a asi týden jsem je tam měla a chodila se tam o ně starat :) Teď mám jen zrzavýho kocourka, je to hrozný mazel, pořád je na zahradě a nejde ani k sousedům, takže se nám asi nezaběhne, ale Majda už to není.. Doufám, že se ještě k nějaké kočičce dostanu, chtěla bych nějakou tu "lepší", třeba tu modrou, když mi byly asi 3, tak jsme takovou měli :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jé, to mě hrozně mrzí :-( :-( ... Bylo to ale zlatíčko, podle toho, co píšeš! :-) A naprosto chápu, že už jí žádná jiná míca nenahradí. Měla jsem takhle pejska, když jsem byla menší. Uměl uplně všechno. Pac, druhou, sedni, lehni, štěkej, sičák... byl to Velšpringlšpaněl. Ale od jeho 6tého roku začal mít problémy se zády i zuby. Operace byli opravdu šíleně drahé a on hrozně trpěl. Museli jsme ho dát uspat a bylo to pro nás opravdu těžké. Hlavně tedy pro mě, jelikož jsem ho měla od svého 4tého roku až asi do svých 11 let :-( ... Jinak nikdy není pozdě si nějakého zvířecího kamaráda ještě pořídit, tak uvidíš sama, co ti budoucnost přinese za klubíčko štěstí! ^^

      Pája

      Vymazat
  3. Kočky, jsou hrozně super, hlavně pokud jsi hodně vytížený člověk, protože nepotřebují zase takovou pozornost, obvzláště pokud bydlíš na vesnici jako já, neboť si skoro vystačí sama. Dokonce musím říci,že máš mega výbavu, neboť já kromě granulí a konzerv nic nemám :D Jen tedy kartáč na vlasy občas používám a tím ji češu/masíruju, to se jí děsně líbí :) :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Právě! :-) Začali jsme s přítelem chodit do práce a tak vím, že když tu bude mít spoustu hraček a prolejzačku, tak se nějak zabaví, než příjdeme domů - a hlavně jí časem (cca půl roku) chceme pořídit pak i kamarádku! :-D To už se tuplem zabaví! Jé, tak to jsem ráda :-D Nojo, chtěla jsem jí trochu dopřát! :-D Ale je jasné, že si bude hrát se vším ostatním, jen né s hračkama :-D Už to vidím. Že bude mít radši obyčejný pytlík od svačiny :-D

      Pája

      Vymazat
  4. Myslím, že se Číča bude mít jako malokterá :)) Ale já osobně preferuju pejsky:))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkujů :-) Doufám, že bude také souhlasit a bude teda spokojená! :-D ... Jasně, chápu! Já pejsky taky miluju, ale kvůli práci s přítelem by tu byl chudáček :-( Potřebuje chodit hodně ven a hlavně často a na to bychom asi tolik času neměli :-( Proto míca snad tolik strádat nebude. Bude to náš gaučový mazel! :-D

      Pája

      Vymazat
  5. Není to dlouho, co jsem si pořídila kotě a překvapilo mě, kolikrát za noc je schopná začít mi vrnět do uší nebo mi kousat palce u nohou. Teď už je sice docela umírněná, ale když jdeme spát, tři čtvrtiny polštáře patří jí. :)

    http://the-power-of-books.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jé :D To se máme na co těšit!! Už zítra! Určitě Vám ji sem pak ukážu a napíši nějaké info, jak probíhalo seznámení! ^^

      Pája

      Vymazat
  6. Tyo parádní věcičky! Kámoška říkala, že koupila taky ve zverimexu nějakou myšku za 5,- a že jsou z ní kočky hotové, že kupuje každý týden novou :D :))
    http://prikrylovatereza.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat