STRIPS AND GOLD

by - září 24, 2015


Jelikož nám prázdniny už pomalu končí a nový semestr začíná, je čas myslet na společné bydlení s přítelem v Praze, které nás od října čeká. Shánění bytu mám naštěstí už za sebou z minulého roku. Jelikož když jsem se dozvěděla, že mě čekají přidělené koleje na Strahově, začala jsem raději rychle shánět. Po dlouhém hledání, miliardě inzerátů a propadání v zoufalství se mi naštěstí podařilo přes ségru sehnat krásnou garsonku a tu si s přítelem, který se ke mě letos přidá, chystáme nějak hezky zařídit. Proto jsme se minulý týden rozhodli zajet do obchodního domu IKEA v Praze.

A během čekání na autobus jsme stihli nafotit ještě pár foteček outfitu, se kterým se tu teď s vámi podělím. Na sebe jsem si vzala vysoké jeansy H&M, které moc ráda nosím, jelikož jsou pohodlné a já věci, které jsou do pasu prostě miluju. Pro lepší efekt jsem ještě ohrnula nohavice lehce nad kotníky. Jako top jsem zvolila proužkované modro-bílé tričko z Reserved. Takové tričko bylo už dlouho cílem mého hledání – přijde mi, že ho můžete vzít snad ke všemu a vždy váš outfit oživí, navíc je v něm něco "francouzkého" :-). Jak se líbí proužkovaní věci vám? Vlastníte nějaké? K modro bílé barvě jsem pak zvolila ještě rudou rtěnku, která se k této kombinaci skvěle hodí. Jelikož už bylo trochu chladno, vzala jsem si pro jistotu černé volné sáčko z New Yorkeru a jako boty zvolila bílé kecky z Deichmannu. Outfit jsem pak už jen doladila zlatými doplňky a černou velkou kabelku z New Yorkeru.





Co mám na sobě/I am wearing:

Reserved tričko/t-shirt
New Yorker sako/blazer
H&M jeans
Deichmann kecky/boots
New Yorker taška/bag
Ebay náhrdelník/necklace
Planeo quick time hodinky/clock

SIX prstýnky/rings



Týna




You May Also Like

9 komentářů

  1. Krásný outfit! Líbí se mi pruhované věci, ale jak tak koukám do skříně, žádné nemám. :( :D
    To se nedivím, že si nechtěla bydlet na Strahově! :))
    KattyLife

    OdpovědětVymazat
  2. No já měla kdysi jedno proužkované tričko a to jsem moc ráda nosila, u tohohle se mi líbilo, že je volné a takové obyč. Takže ho vezmeš prostě ke všemu :)
    No když jsem to zjistila, tak jsem se zděsila, prohlédla pár obrázku na internetu a řekla si, že TO TEDA NE!!! :D

    OdpovědětVymazat
  3. Taky miluju věci do pasu:) ...Moc hezký outfit a krásné linky! :)

    http://styleinphotos.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji, ano, já tomu úplně propadla (vysoké kraťasy, sukně, kalhoty)...prostě všechno :D. A děkuji za pochvalu linek :)

      Vymazat
  4. nádherné moc ti to sluší a fotky mají krásné a zajímavé pozadí :)
    Lovies 47

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji za pochvalu, přítel je na tohle šikovný :)

      Vymazat
  5. Krásné fotky a ten outfit je překrásný :)

    OdpovědětVymazat
  6. Krásné fotky a ten outfit je překrásný :)

    OdpovědětVymazat