MAGIC DEER | DIY

by - září 29, 2015



Ahojte ☺

Dneska se s Vámi podělím o můj včerejší výtvor. S přítelem jsme se nastěhovali do nového bytečku a já konečně dostala svolení a volnou ruku, abych něco nakreslila do naší ložnice. A upřímně jsem se ani dlouho nemusela rozmýšlet! Miluji jeleny! :-) Jsou pro mě magickými tvory a vzbuzují ve mně pocit jakého si bezpečí a tajemna. Něco jako bylo v Harrym Potterovi a jeho patron, tak nějak to cítím i já. Nakreslila jsem nám ho, aby nás opatroval, hlídal a aby jsme se cítili v bezpečí.

Upřímně jsem vůbec nečekala, že se mi to povede. Opravdu z té práce mám obrovskou radost!!! Jelikož jsem se inspirovala z internetu a doma nemáme tiskárnu, nemohla jsem si ani konkrétní obrázek vytisknout a malovat podle té předlohy. Takže jsem pokaždé musela nahlédnout do mého notebooku. No ale ta práce za to stála. Nevím přesně, kolik času mi to zabralo, ale bylo to myslím něco okolo čtyřech hodin. Později si tam přidám více dekorací a ještě víc nám to tam zútulním a zkrášlím.

Samotná práce tedy nebyla nijak složitá. Koupila jsem si bílou barvu a šedou tónovací barvu od Primalexu. No a pak už jenom předloha, tužka, dobrá nálada a písničky! Strašně skvělý pocit jsem při tom malování měla, když mi vyhrávaly moji nejoblíbenější interpreti.

Tak třeba jsem Vás také inspirovala a zkrášlíte si svůj pokoj/ložnici (cokoliv) také.

Pája

You May Also Like

4 komentářů

  1. wow, je to nádherné, nikdy by som nič také nedokázala :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Opravdu moc děkuji!!! ^^ Také z toho mám radost! :-) ... Myslím si, že určitě ano. Není to nějak složité. On když se člověk opravdu snaží, dokáže divy! :-)

      Pája

      Vymazat