DAY/NIGHT MAKE UP - POWER OF LIPSTICK

by - září 23, 2015


Ahojte ☺

Dneska se s Vámi chci podělit o mé líčení a také mé nejoblíbenější rtěnky. Jak už jste si asi z mých článků všimli, tak já miluji výrazné rty! Ještě více od té doby, co jsem si obarvila vlasy na blond. Prostě mi to připadá ženské, sexy a také jako součást některých outfitů. U první fotky je třeba vidět, jak rtěnky kombinuji s různými outfity. Vlevo mám outfit přes den do města, na rande či třeba do školy/práce. Vpravo je outfit odvážnější, svůdnější a výrazné rty jako by říkali - jo, dneska bude párty! Né jen rty podtrhnou ženskost, ale i celkové líčení. Vpravo jsem použila bílé stíny a bílou tužku, aby se mé oči projasnily. Naopak vlevo jsem použila zlatohnědé stíny. Sice je rtěnka sama o sobě velice výrazná, ale má nafialovělý odstín a k tomu se prostě tyhle tmavé stíny hodí! Tohle líčení opravdu nosím hlavně na párty, slavnostnější chvíle či na rande s přítelem. Častěji nosím líčení vlevo. Celkem jsem si i oblíbila tu sytě růžovou rtěnku/tužku, kterou na fotce můžete vidět. Již jsem jí tu zmiňovala a je to má favoritka od Miss Sporty. Rtěnka vedle je můj nováček, ale stala se také mojí favoritkou a je od Kate Moss odstín 107!


Jako další tu máme rtěnku od Rimmel London v odstínu 550 Play with fire. Už jsem tu o ní také psala v minulém článku. Nenazývala bych ji přímo rtěnkou, spíše leskem - ale matným! A musím říci, že jsem ještě NIKDY nenarazila na lesk, který by mi na rtech vydržel opravdu tak dlouho! Píší, že má vydržet až 16 hodin a mohu s klidem říci, že vše splňuje. Neobtiskává se, nesmývá se.. prostě skvělá koupě! Sice je tedy dražší (něco okolo 140,-), ale za ty peníze to prostě stojí a vy se nemusíte bát napít vody či dát přítelovi pusu. Nosím jí také ráda, hlavně jen tak do města k jednoduchému líčení. Její rudá barva je výrazná až dost, takže pouze řasenku a je to. Stíny ani linka už po té není zapotřebí. Vpravo mám na sobě rtěnku od Dermacolu odstín 12. Je to taková ta "klikací" rtěnka. Tuhle nosím jak přes den, tak klidně i v noci. Hodí se snad ke všemu. Z fotky to není tak moc poznat, ale má odstín něco mezi vínovou a růžovou (taková višňová).

Možná udělám i článek přímo o mé sbírce rtěnek. Ukážu Vám, kolik jich mám a které třeba doporučuji, jelikož opravdu nemám pouze tyto 4 krásky! Jak jsem již psala, rtěnky zbožňuji a mám jich několik. V každé kabelce mám vždy alespoň 1-2 rtěnky, abych ji měla vždy po ruce.

Co vy a výrazné rty? Líbí se Vám to nebo to naopak odsuzujete? Je pravda, že né ke všemu a né všude se výrazné rty hodí. Samozřejmě vždy záleží na okolnostech. Doufám, že se Vám článek líbil a třeba Vás něčím inspiroval. To je pro dnešek vše.



Pája

You May Also Like

4 komentářů

  1. Ta první je božská! :))
    Mám moc ráda výrazné rty, ale sama většinou volím jemnější a světlejší barvy. :)
    KattyLife

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji moc! :-) Ano, je parádní a opravdu výraznější. Mám ji ráda. I já někdy volím nude barvičky, jelikož né ke všemu se výrazné rty hodí. :-)

      Pája

      Vymazat
  2. Krásné oči! A ty rtěnky jsou také super, ale já na tak tmavé nemám odvahu ,-)
    http://www.meetmylovelyworld.com

    OdpovědětVymazat