BLACK, WHITE AND BLUE

by - září 28, 2015



Tak už je to tady. Jak psala Pája, podzim nám oficiálně začal a nám milovníkům léta nezbývá nic jiného než uklidit letní kousky do skříně a vytáhnout ty podzimní. Já osobně, podzim příliš v lásce nemám. U nás na "severu" je to spíš skok z šatiček rovnou do péřovky :-D, ale musím říct, že v Praze je tento přechod trochu mírnější a člověk si může vychutnat různé vrstvení, kombinace lehčích kousků s těmi teplejšími, lehké kabátky, bundičky, atd.

Jelikož jsme s přítelem vyrazili do nákupního centra Chodov, zvolila jsem lehčí outfit doplněný pouze o kabát abych při obrážení obchodů netahala příliš mnoho věci. Na sobě mám mé milované bílé tričko s dlouhým rukávem z H&M, které se mi podařilo sehnat ve slevě už kdysi dávno. Kvalita je přitom stále dobrá. Kalhoty jsou z Reserved, líbí se mi kvůli tomu ošoupanému vzhledu a taky proto, že jsou opravdu dloooouhé (i při mé výšce nad 180, mám shrnuté nohavice)! Oversized kabát mám už z minulého roku, kdy se mi ho podařilo ulovit ve slevě v New Yorkeru. Z NY vlastním také kabelku – tu jsem vám už v jednom outfitu ukazovala. Nejnovějším kouskem v tomto outfitu jsou tzv. chelsea boots z Deichmannu. Těmto botkám jsem hned propadla a jestli je ještě neznáte, ráda bych vám je představila. 

Chelsea boots
Tento typ bot, charakteristický gumou po stranách, k nám původně přišel od pánů. Boty měly sloužit jako vycházková obuv či obuv pro jízdu na koni. Názvu se jim dostalo díky skupině mladých umělců, kteří se sdružovali v Londýně v ulici Chelsea. Oblíbené byly zejména pro rychle a pohodlné nazouvání. Není divu, že se postupně dostaly i do dámského botníku. :-)) A co vy? Líbí se vám?



Co mám na sobě/I am wearing:

H&M tričko/t-shirt
Reserved jeans
New Yorker kabát/oversized coat
New Yorker taška/bag
Deichmann boty/chelsea boots
Planeo quick time hodinky/clock

SIX prstýnky/rings


Týna


You May Also Like

4 komentářů

  1. Moc se mi líbí kabátek :) mám podobný ale tmavší, nicméně tento světlý vypadá suprově :) MM

    OdpovědětVymazat
  2. Děkuji, já jsem z kabátku velmi nadšená, jelikož jsem ho ulovila ve slevách a to je radost hned dvojnásobná :) Tmavý budu vypadat určitě super :)

    Týna

    OdpovědětVymazat
  3. Super outfit, sice jsem moc tvžch outfitů zatím neviděla, ale přijde mi, že tenhle outfit jsi prostě celá ty a děsně na tebe sedí :) Jsi fakt kočka ;)
    http://hollychicc.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji za komentář :), přesně jak říkáš. Mám ráda elegantní jednoduchou módu bez zbytečné přeplácanosti. Myslím, že stačí pár kousků a outfit může vypadat skvěle. Určitě se podívej do kategorie FASHION, tam pár mých outfitů už je a další budou přibývat!

      Týna

      Vymazat