AZTEC SKIRT FROM LIDL

by - září 01, 2015




Tuhle sukni jsem objevila jen náhodou. Právě tehdy, když jsem byla nakupovat s babičkou v Lidlu. Hrozně ráda tam vždy prohlížím regály s oblečením, ale i s jinými věcmi do domácnosti atd. a právě v jednom z nich jsem tuhle sukni našla. Stála neuvěřitelných 129,-. Z výběru velikostí už zbylo pouze pár S a XS, jelikož jsem ale hned od začátku věděla, že sukni budu nosit do pasu a ne tak, jak výrobce pravděpodobně zamýšlel, troufla jsem si vzít S i při své normální velikosti L. 

Tak a tady je outfit, který jsem s touto sukní vymyslela. Musím říct, že mě vyšel opravdu levně, za což jsem moc ráda, jelikož parádu můžete dělat i v outfitu za pár stovek a nemusí nutně být za pár tisíc:
K sukni jsem zvolila černé tílko z H&M, které se mi podařilo sehnat ve slevě za 70,-, na blogu jste ho mohli vidět už v příspěvku FESTIVAL, I'M COMMING, jako kabelku jsem zvolila kožené psaníčko z Nextu, které jsem si půjčila od mamči, ta ho sehnala v sekáči za 200,-. Jako botky jsem zvolila černé páskované sandálky z Deichmannu a na oči nasadila černé brýle z ELLE. Celý outfit jsem nakonec doplnila o stříbrné doplňky.





Co mám na sobě/I am wearing:

ELLE brýle
H&M tílko
Lidl sukně
Next psaníčko
Deichmann sandálky/sandals




Týna
Foto: Filip Kominik

You May Also Like

4 komentářů

  1. Moc hezký blog a článek :) www.blogbyp.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  2. Děkuji, určitě se ráda podívám :-)

    OdpovědětVymazat
  3. Skvělá sukně, začíná mi být docela líto, že jsem ji v lidlu nějak přehlídla. Oblečení tam si celkem hlídám, dají se tam najít fajn kousky :)
    http://hollychicc.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  4. To mi povídej, byla to opravdu náhoda a na výběr bylo asi jen ze dvou kousků. Jinak tam moc nechodím, jelikož ho nemám nikde poblíž, ale když se tam někdy takhle něco objeví, tak to docela stojí za to :)

    Týna

    OdpovědětVymazat