AUTUMN WINE PRINCESS

by - září 28, 2015


Podzim je tu! A s ním i vítr, chladnější počasí, déšť... ale i moje oblíbené barvy jako vínová, khaki, šedá, černá, hořčicová, zelená a tak dále. Dnes se s Vámi chci podělit o jeden z mých podzimních outfitů. Mám ráda šaty a sukně a  tak mě ani chladné počasí neodradí od toho, abych si je vzala. Tentokrát jsem si vzala své oblíbené šatičky značky Tally Weijl, i když je mám z mé oblíbené stránky vinted.cz. Pokud někdo z vás tuto stránku nezná, tak se na ní rozhodně mrkněte! U mě se bude objevovat velice často, jelikož tam opravdu velmi ráda nakupuji a někdy jsou tam opravdu nádherné kousky, co nikde jinde neseženete. Tím navazuji na další věc odsud a tou je tento krásný khaki kabátek! Slečna mi říkala, že ho má z Itálie. To je super, jelikož v něm žádnou slečnu u nás nepotkám a musím říci, že je to můj nejoblíbenější kabát. Jelikož má takové volánky působí elegantně, jemně a tak trochu princeznovsky. Poslední věc, kterou mám z této stránky je spodnička pod šaty. Chtěla jsem, aby to vypadalo více romanticky a tak jsem si jí pod to vzala. Značka je ZARA BASIC, určitě jí znáte a je opravdu nádherná. Můžu si jí vzít pod jakékoliv šaty či sukni. Botky mám své oblíbené na podzim, které jsem tu už ukazovala a jsou z CCC. No a posledními dá se říci i doplňky mám čepici, podkolenky a kabelku z butiku a řetízek mám z New Yorkeru.

Co se týče líčení, tak mám na sobě hnědé stíny a mojí oblíbenou novou řasenku, o které udělám recenzi v dalším článku! Jelikož víte, že miluji rtěnky, tak tohle je ta má nová favoritka Kate Moss, o které jsem také již psala v minulém článku. Doufám, že se Vám dnešní outfit líbil a že jsem Vás třeba i něčím inspirovala. 









Co mám na sobě/I am wearring:
Náhrdelník/necklase New Yorker
Kabát/coat g:21 (Italy)
Šaty/dress Tally Weijl
Spodnička/underskirt ZARA BASIC
Podkolenky/lenght sock vietnamci
Čepice/cap vietnamci
Boty/shoes CCC
Kabelka/handbag butik
Rtěnka/lipstick Kate Moss


Pája
Foto: Týnka Mikolášková

You May Also Like

9 komentářů

  1. Odpovědi
    1. Opravdu moc děkuji ^^ Určitě se mrknu a popřípadě zasoutěžím!
      Pája

      Vymazat
  2. Jsi fakt krásná, strašně ti tento outfit sluší :) Taky máte krásný design :)
    Zvu tě na svůj blog, byla bych ráda, kdyby jsi se podívala kdybys chtěla, stala se pravidelnou čtenářkou :)
    Pokud dosáhnu, 15 čtenářů, tak budu dělat giveaway :)

    http://missbloggeress.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji/děkujeme moc!!! :-) Určitě se podívám a pokud tak bude, zasoutěžím velmi ráda!
      Pája

      Vymazat
  3. Hezký blog holky! :-) To parťáctví je supr, aspoň pořád nemusíte někoho "otravovat" s focením :) vystačíte si, víte, jak to myslím...

    Mimochodem některá z Vás si chtěla pořizovat kotě? :-) Mám zrovna 3, budou k odběru na začátku prosince, ale Liberec, to je dost z ruky...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkujeme za pochvalu, jsme rády, že se líbí. Ono to parťáctví není zase tak jednoduchý. Jedna totiž pracuje v Liberci a druhá studuje v Praze, tudíž se vídáme jen občas a sem tam si něco cvaknem, jinak si musíme vystačit samy :D...ale i tak, "ve dvou se to líp táhne" :D. Koťátko sháněla Pája, když tak ti sem písne :-)

      Týna

      Vymazat
  4. Holky, máte fakt super blog! Mám rozkliklý ještě asi 4 články, který si chci přečíst a zatím jsem vážně nadšená! :) Jinak ta rtěnka ti děsně sluší!
    http://hollychicc.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jééé, moc děkujeme. Není lepší odezva než takováhle pochvala :) budeme se snažit dál!

      Týna

      Vymazat
    2. Opravdu moc děkujeme! :-) ... jéé, to potěší! ^^ Děkuji! Rtěnky přímo zbožňuji! ^^

      Pája

      Vymazat