AUTUMN OUTFITS

by - září 11, 2015



(Ještě než začnu, chci se omluvit za "kvalitu" fotek. Bohužel fotoaparát si plánuji pořídit před Vánocemi, tak musí provizorně postačit telefon, tak se nezlobte. Děkuji za pochopení.) 

Podzim nám pomalu, ale přece klepe na dveře. Není tedy od věci sem přidat outfity, které Vás třeba inspirují, co v tomhle období nosit a v čem se budete cítit dobře. Já nosím vždy jen to, v čem se cítím skvěle. Dnes Vám tedy ukážu dva outfity, které jsou pro mě na podzim jasnou volbou! Začnu asi outfitem vlevo. Je laděný do tmavších barev. Už na první pohled je vidět, že je takový elegantnější - vhodnější třeba do města. Vínová je podzimní klasika! Miluju tuhle barvu na podzim. Na krku se krásně vyjímá náhrdelník z Takka, který jsem pořídila ve slevě za skvělých 60,- .

 Oproti tomu outfit, který je vpravo je laděný do pastelových barviček. Na první pohled je jasně vidět, že se více hodí třeba na procházky s přítelem. Těžko říci, jestli se hodí/nehodí tyhle barvy na podzim, ale já tyto barvy zbožňuji celoročně! Pro mě jsou takové studené, chladné a zároveň něžné. Proto je asi nejčastěji nosím na podzim, v zimě a na jaře. ☺ Náhrdelník, který mám na krku je z Cropp Townu a koupil mi ho přítel a musím říci, že se opravdu trefil, jelikož mi skvěle ladí k celému outfitu!


Budeme tedy dále pokračovat obrázkem vlevo. Tady outfit vidíte celý. Je doplněný sakem ze sekáče značky NEXT - ukazovala jsem ho tu ve starším článku o věcech ze sekáče. Pod ním mám lehounký cardigan značky F&F a už ho mám déle. Jako poslední zbývá pod nimi tílko s krajkou, které mám také ze sekáče a značku bohužel nevím. Jegíny mám také z F&F a stály mě asi 150,- a botky mám z CCC. Posledním doplňkem je zde malá černá kabelka, která je má oblíbená a je z butiku. Líčení je laděné do výraznějších barev. Výrazná tmavá rtěnka je od značky Rimmel London a odstín je to 550 Play with fire, stála mě cca 140,- (více info o rtěnce v postu mých oblíbených produktů za měsíc srpen).

Vpravo už také vidíte celý outfit. Hlavním bodem je zde příjemný svetřík pastelové MINT barvičky. Koupila jsem si ho v Kik asi okolo 150,- . Dále pod ním mám růžové triko, které bohužel jen prosvítá. Dost ten den foukalo a já nechtěla ofouknout. :-D Je jednoduché, bez nápisu či nějakého vzoru a je z New Yorkeru asi za 90,- . Dále tmavé džíny jsou z F&F a balerínky jsou z LIDL. Kabelka je opět z butiku. Jelikož jsou to pastelové barvičky, ladila jsem k outfitu i líčení. Rtěnka je výrazně až svítívě růžová a je značky Miss Sporty a stála mě asi 70,- .






Co mám na sobě-Vlevo/I am wearring:
Náhrdelník/necklase Takko
Sako/jacket NEXT
Cardigan F&F
Jegíny/jeggins F&F
Boty/shoes CCC
Kabelka/handbag Butik
Rtěnka/lipstick Rimmel London 550 Play with fire
 Co mám na sobě-Vpravo/I am wearring:
Náhrdelník/necklase Cropp Town
Svetr/sweatshirt Kik
Tričko/t-shirt New Yorker
Džíny/jeans F&F
Baleríny/shoes LIDL
Kabelka/handbag Butik
Rtěnka/lipstick Miss Sporty


Pája

You May Also Like

12 komentářů

  1. Ten outfit vlevo je super!
    Italianfashionpasta.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je to právě můj oblíbený outfit a cítím se v něm skvěle! Děkuji moc za pochvalu!!! :-)

      Pája

      Vymazat
  2. Moc se mi líbí outfity a taky, že si troufneš na výrazné odstíny rtěnek. Obdivuji tě! :)
    Srdečně zvu tebe i všechny tvé čtenářky ke mně na blog. Mimo jiné na giveaway o rtěnku Maybelline Color Drama, v dramatickém podzimním odstínu. :)
    I am clarella ...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jsi moc milá. Miluji výrazné rtěnky! Od té doby, co jsem si obarvila vlasy na blond, tak ještě více! Děkuji a určitě se podívám! :-)

      Pája

      Vymazat
  3. Moc hezky sestavené outfity! :) Nejvíce mě zaujal ten cardigan a ta tmavá rtěnka ti vážně moc sluší! V tmavých barvách hezky vynikáš :)

    http://styleinphotos.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji moc! :-) Tento cardigan je opravdu skvěle lehounký a hodí se poměrně ke všemu, velice jsem si ho oblíbila. Celkově se mi poslední dobou tyhle svetříky moc líbí a jsou i hodně praktické! Určitě na blog mrknu.

      Pája

      Vymazat
  4. Veľmi ti to pristane ! Krásne fotky :)
    my blog : THE COLORFUL THOUGHTS

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Velmi děkuji!! :-) Určitě se podívám!

      Pája

      Vymazat
  5. Ahoj holky, ráda bych Vás pozvala k sobě na giveaway :) když vyhrajete, dostanete výhru obě :D
    www.getmovincz.blogspot.com

    OdpovědětVymazat