AUTUMN 2015 – MUST HAVE'S

by - září 30, 2015



Ahoj holky, všechny bych vás ráda přivítala v mé nové rubrice MUST HAVE'S. Věřím, že nebudu sama, když řeknu, že mám občas velký problém s tím, že se mi líbí hrozná spousta věcí najednou a nevím kterou si pořídit dřív (když teda pominu peníze). Tato rubrika mi pomohla si všechny ty skvělé kousky tak nějak roztřídit a ujasnit si, co teda chci a co je pro mě prioritou. Samozřejmě vycházím z módních trendů, ale věci které by se mně samotné nijak nelíbili tady nečekejte.


A teď už k věci. Obyčejný Wish List s hromadou oblečení vedle sebe mi přijde tak nějak o ničem, proto jsem jednotlivé kousky zkombinovala a vytvořila 3 jednoduché looky, které už sami o sobě tvoří outfit, to vám například pomůže s tím, jak dané kousky zkombinovat. TAK JDEME NA TO!!!



1. FUR LOVERS


produkty z tohoto setu můžeš koupit na glami.cz (ODKAZ)

#1 KLOBOUK

Ten je prostě nezbytný pro tento podzim, ale i zimu. Já osobně jsem se do nich hrozně zamilovala. A už mám jeden objednaný. Nemusíte ani striktně zůstávat u černé barvy (i když se dá kombinovat se vším), zkuste třeba béžovou!

#2 KOŽICH

Začalo to kožešinovými vestičkami a teď k nim přidali dlouhý rukáv. No a v kombinaci se slim jeans to vypadá božsky. No a pokud jste proti pravé kůži a kožešině, můžete zvolit syntetickou!

#3 ČERNÉ SLIMKY

Ty jsou "must have" snad po celý rok. Mě osobně se líbí právě ty s dírami na kolenou.

#4 MALÁ KABELKA PŘES RAMENO

Ta se vám opět neztratí ani v průběhu roku. Je praktická a skvěle se hodí právě ke kabátům.

#5 ANKLE BOOTS / CHELSEA BOOTS

Na blogu jsem o těchto botách už psala. Zkrátka a dobře je to hit tohoto podzimu. Dají se nosit ke všemu – k sukním, slimkám, boyfriendkám,...Za mě to je to rozhodně "must have". 

#6 ZLATÉ DOPLŇKY

Člověk nemusí být nutně ověšený zlatem, ale ruka obsypaná zlatými prstýnky vypadá moc hezky!



2. LIKE PARISIAN


produkty z tohoto setu můžeš koupit na glami.cz (ODKAZ)

#1 KLOBOUK

Jak už jsem psala u "fur lovers" looku. Klobouk je pro tuto sezónu nezbytností a nebojte se i jiných barev než jen černých.

2# PONČO

Hit názvem pončo tu už jednou byl a teď se vrací v ještě větší rozmanitosti a já jsem za to moc ráda. V kombinaci s kloboukem navíc působí hrozně žensky a není nic lepšího než se do něj v chladném podzimu zachumlat. Výběr je teď velký, záleží už jen na vás, pro které se rozhodnete. Nedávno jsem si také jedno pořídila, tak ho tu snad brzy uvidíte :)

3# ČERNÉ SLIMKY

viz. "fur lovers"

4# MALÁ KABELKA PŘES RAMENO

Ne ke všem typům ponča budete moc kabelku přes rameno mít, v tom případě zvolte kabelku do ruky.


#5 ANKLE BOOTS / CHELSEA BOOTS

viz. "fur lovers"


3. STREET GIRL


produkty z tohoto setu můžeš koupit na glami.cz (ODKAZ)

1# KŘIVÁK

Křivák je letošní podzim také velký hit, nemusíte ale nutně volit jen klasický černý. Zvolte třeba hnědou bundu s beranem alá pilotka.

2# BOYFRIEND JEANS

Tyhle kalhoty jsou hitem už nějakou tu dobu. Zkuste je zkombinovat i s elegantními kousky. 

3# BEANIE

Kulich, který zná dobře asi každá z nás. Nebojte opět zvolit i jinou barvu než jen černou. Co takhle sladit barvu beanie s tričkem?

4# MAXI ŠÁLA

Šála je nezbytností a maxi šála ještě větší. Omotejte ji okolo krku a konce nechte volné, v kombinaci s drdolem vypadá úžasně!

5# BÍLÉ TRIČKO

To snad má ve skříni každá z nás. Dá se kombinovat úplně se vším a když k němu sladíte i botky, není nic lepšího!

6# TENISKY

Bíle tenisky se nosí stále, můžete je nahradit různě barevnými botaskami. Kombinujte je i s elegantním oblečením.

7# BRÝLE

I když sluníčko nemá už takovou sílu, bez brýlí se neobejdu ani v tento čas a navíc skvěle oživí jakýkoliv outfit.




Tak to je vše. Doufám, že se vám outfity líbí a že vás třeba něčím inspirovaly. Který by jste zvolili vy? A jaký je váš oblíbený podzimní kousek? Pište, budu se těšit :-).


Týna

You May Also Like

18 komentářů

  1. mne sa strasne pacil ten fur lovers! uzasne!

    Poslednych 5 dni GA o 50€ darcek, tu: http://biancaprincipessa.blogspot.sk/2015/09/gigalash-giveaway.html

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To jsem ráda, že se líbí :)
      Určitě se ráda podívám.

      T.

      Vymazat
  2. Super článek. :) Kéžbych měla ujasněné před nákupy co potřebuju koupit.. :D Ty džíny s dírami v kolenou se mi moc libí.
    KattyLife

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No, občas se mi také stává, že jen tak chodím a co objevím, to objevím. A nejlépe, když je to ve slevě :D Ale když si to člověk takhle ujasní, tak už pak jde a vybírá jen to, co se mu nejvíc líbí za tu nejlepší cenu :) Ano, ty kalhoty jsou perfektní :)

      T.

      Vymazat
  3. Super post! Přesně můj styl :) Máte moc hezký blog!
    The Colorful Blog

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkujeme a jsem ráda, že se post líbí, určitě budou i další :)

      Týna

      Vymazat
  4. krásne koláže! brala by som všetko, no hlavne ten kožúštek a klobúky! :)

    OdpovědětVymazat
  5. Ahojky, mas moc hezky blog :) umíš úžasně kombinovat barvy a střihy, těším se na další článek :) Magdalene

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj, moc děkujeme. Jsem opravdu ráda, že post takhle zaujal a určitě přibudou i další :)

      Týna

      Vymazat
  6. Krásné koláže, některé kombinace bych brala hned :) www.kristynablog.com

    OdpovědětVymazat
  7. Děkuji, určitě se ráda podívám

    Týna

    OdpovědětVymazat