MY FAVORITE PRODUCTS IN AUGUST

by - srpna 31, 2015


Ahojte ☺

Měsíc srpen je skoro za námi a tak se chci s Vámi podělit o mé TOP produkty, které jsem si tento měsíc koupila. Tak půjdeme na to.

Začnu tedy s EDP vody.


Vlevo je EDP, kterou jsem koupila v Kiku. Stála mě něco okolo 79,- . Je taková ostřejší, poměrně silná a hodí se spíše na večer. Vpravo je vůně, kterou jsem si pořídila u nás v OC NISA v Albertovi. Koukala jsem tam jen tak na kosmetiku a tahle mě vyloženě oslovila. už na první pohled má velmi zajímavý flakonek (omlouvám se za kvalitu fotky). Má takové krajkové pouzdro a to působí velmi žensky a sexy. Vůně sama o sobě je velmi svůdná, sladká a i poměrně ostřejší. Opět někam na večírek je to jasná volba!  Cena byla 100,- .


Jako další tu mám deodoranty. Značku LA RIVE jsem si velmi oblíbila. Tyto deodoranty jsou kupované v Makru, takže nevím, jestli jsou k sehnání i v drogérii. Hrozně mi voní a vydrží poměrně dlouho. Cena je okolo 40,- , ale někdy jsou ještě levnější, když na ně mají akci. No a vpravo je klasický tuhý deodorant. Mě osobně vyhovuje nejvíce. Nemám ráda ty gelové (průhledné). Příjde mi, že to na mě vůbec nefunguje. Proto mám ráda tenhle "mýdlový" tuhý. Zkusila jsem nově tento od Dove a musím říct, že paráda! Nádherně voní, nezanechává bílé šmouhy a vydrží. Cena okolo 50,- , takže jsem spokojená.


Dále tu mám produkty na obličej. Začnu micelární vodou vpravo. Tuto vodu jsem dostala k nákupu, takže jsem měla ohromnou radost, že ji mohu vyzkoušet. Je od značky L'Oréal Paris. Musím říci, že jsem čekala alespoň jemnou vůni, ale je bez parfemace. Svůj účel si myslím, že splňuje. Odlíčí, pleť mi pročistí a ani moc nevysušuje. Ale nemyslím si, že je to nějaký veliký zázrak. Cena se jinak pohybuje okolo 100,- . Uprostřed je tyčinka od Aknelotu. Je určená pro problematickou pleť - konkrétně na akné. Je k lokálnímu ošetření každého pupínku, který se Vám na obličeji objeví. Zatím jsem ho vyzkoušela cca asi 2x, ale musím říci, že celkem pomáhá. Večer jsem si pupínky potřela a během večera se buď ztratily nebo je to "vytáhlo". Cena je okolo 60,-, ale já ho koupila ve slevě za 30,- v Albertovi. No a jako poslední jsou tu odličovací ubrousky. Snad každá z nás musí doma jedno balení mít. Jsou báječné jak na cesty, tak samozřejmě i na domácí používání. Večer se s nimi odličuji i s odličující vodou a někdy je používám i ráno, než si dám make up. Tyto zkouším poprvé, vždy jsem si kupovala ubrousky buď v Rossmanovi nebo v Kiku a ty mi vyhovovaly. Ale chtěla jsem vyzkoušet něco nového. Nemají žádnou parfemaci, ale účel odlíčení poměrně splňují. Ale opět, žádný zázrak, takže se příště vrátím ke svým osvědčeným ubrouskům. Cena byla něco okolo 30,- a kupovala jsem je v MY Liberec (Tesco).


A jsme u produktů na oči. Začneme asi řasenkou. Na tuhle od L'Oréal jsem měla zálusk už dlouho. Normálně stojí okolo 300,- , ale jelikož mám DM kartičku a měla jsem tam už hromadu bodů, dostala jsem slevovou knížku, kde na ní byla sleva za 150,- a toho jsem přeci nemohla nevyužít. A jsem za to ráda! Je úžasná. Skvěle mi natočí i prodlouží mé poměrně krátké a světlé řasy. Občas se mi stane, že se už asi po 10 hodinách lehce obtiskne nad víčka nebo pod víčka, ale to není nic hrozného. Člověk se v tomhle vedru poměrně potí. Vůbec se nedrolí a jsem prostě spokojená. Mohu Vám ji tedy jenom doporučit. Pod tím vlevo je transparentní gel na obočí. Už delší dobu mě rozčilovalo, že jsme si namalovala obočí a pak se o něco otřela a bylo to celé rozmazané. Tudíž jsem to chtěla vyzkoušet. Tento gel je od Essence a stál okolo 60,- . Musím říci, že jsem spokojená. Svůj účel splňuje a obočí hezky drží svůj tvar. Poslední tu máme tužku na obočí. Strašně dlouho si kupuji tužku od Essence a vyhovuje mi, ale opět jsem měla touhu vyzkoušet něco nového. Tato je od značky Rival de Loop Young. Je k sehnání v drogérii ROSSMANN. S tužkou jsem spokojená, barví pěkně a vydrží. Musím říci, že má i hezčí a přirozenější odstín, než ten od Essence. Tak uvidím, zda si ji příště koupím zase, ale nejspíše ano.



Jako další tu máme korektory. Měla jsem dlouhou dobu korektor od Rimmel London - STAY MATTE, ale zase jsem měla chuť vyzkoušet další. Vlevo je korektor od Miss Sporty. Sáhla jsem po něm, jelikož byl i v akci za nějakých 24,- . No byla to chyba. Odstín je nejsvětlejší, ale i přes to je pro mě celkem tmavý. Zdá se mi, že pupínek vůbec nekryje. No prostě tohle byl špatný kup. Za to korektor vpravo od značky NYC je super! Také jsem ho sehnala v akci za nějakých 39,- . Mám nejsvětlejší odstín a ten mi opravdu sedí. Kryje dostatečně a jsem s ním spokojená.



Jak jste si už asi všimli, mojí vášní jsou rtěnky, lesky a balzámy. Každý měsíc si musím koupit nějakou novou a vyzkoušet ji. Začneme balzámem Baby Lips od značky Maybelline. Musím říct, že ÚŽASNĚ voní! Opravdu. Mám odstín Cherry Me a je opravdu úžasný! Stál mě asi nějakých 50,- , jelikož na ně měli v MY Liberec (Tescu) slevu (jinak stojí 80,- ) . Jako další tu máme rtěnku od už zmiňované značky Rival de Loop Young. Odstín je to 06 Trés Chic je a úžasný. Jemný, dělá dojem přirozené barvy rtů a celkem dobře pigmentovaný. Jediné mínus, které má, je parfemace. Je to taková zvláštní vůně, ale zase dá se to přežít. Cena okolo 50,- . No a jako poslední tu je matný lesk (rtěnka) od Rimmel London. Cena byla okolo 140,- , ale stálo to za to! Mám odstín 550 Play with fire. Slibuje, že vydrží na rtech 16 hodin a opravdu vydrží. Jediné mínus je asi to, že se začne lehce po pár hodinách drolit, ale když člověk jí či pije, opravdu se nesmyje. 


A jelikož jsou stále vedra, musela jsem si pořídit deodorant do bot. Znáte to, člověk chodí na výlety a celý den se mu paří nohy v botách. Proto si myslím, že toto je nezbytná věc pro každého. Příjemně to voní po citrusech a účel si myslím, že to splňuje. Značka je to Fuss Wohl (seženete v ROSSMANU) a stál mě cca 50,- . No a to je pro dnešek vše. Doufám, že se Vám článek líbil a třeba Vám nějak pomohl. Mějte se krásně. ☺

Pája

You May Also Like

0 komentářů