MY FAVORITE PRODUCTS IN JULY

by - srpna 10, 2015


Ahojte ☺

Dnes bych se s Vámi ráda podělila o mé TOP produkty za měsíc červenec. Tenhle měsíc jsem spíš utrácela více za oblečení, ale i přes to mám pár dobrých úlovků. Jsem hrozná shopaholička, ale to jistě brzy sami poznáte. Ráda zkouším a testuji nové produkty. Když narazím na opravdu kvalitní věc, která mi ve všech ohledech vyhovuje, už se jí jen tak nevzdám. 

Začneme tedy deodoranty.


Vlevo je deodorant od Katy Perry.  Používám ji spíše na diskotéky, večírky a podobné akce. Vůně je sladká, výrazná  a zároveň velice svůdná. Možná mám o něco raději modrou vůni od Katy Perry, kterou jsem měla možnost vyzkoušet minulý měsíc. Pořídila jsem ji za krásných 149,- na Alza.cz. Vedle mám deo sprej od firmy Adidas. Rozhodně ho doporučuji do parného letního počasí. Má úžasnou dlouhotrvající ovocnou vůni. Koupila jsem ho v Globusu v akci za skvělých 39,- .


Jako další tu mám produkty na péči o obličej. Začnu mým favoritem a tím je pleťová voda MIXA. Koupila jsem si ji na zkoušku, když se mi trochu zhoršila pleť. Na obale se píše, že již po 14-ti dnech pravidelného užívání je vidět znatelný rozdíl - a skutečně byl! Pleť se mi opravdu výrazně zlepšila! Dalším plusem je, že vodička nádherně voní. Koupila jsem jí v DM drogérii za asi 99,- . Jako další je voděodolný odličovač očí od Essence. Koupila jsem ho v německém v Kauflandu, stál v přepočtu nějakých 65,- . Musím tedy říct, že mě překvapil. Oči odlíčí naprosto dokonale a určitě jej doporučuji. Jako poslední je krém na obličej také z Kauflandu. Použila jsem ho zatím jen párkrát, ale musím říct, že příjemně voní a suchou pokožku skvěle promastí. Cena byla přibližně 60,- .


Dále tu máme produkt na vlasy - konkrétně olejíček od Baley. Olejíčky na vlasy mám celkově moc ráda. Před tímhle jsem vlastnila jeden od Syoss, který mi také vyhovoval, nicméně jsem chtěla vyzkoušet něco nového. Musím říci, že konečky mám po něm jemné a hladké. Nádherně voní a jsem s ním také spokojená, nemám, co vytknout. Koupila jsem ho v DM drogérii asi za 99,-.


Další tu máme moji oblíbenou řasenku a dvě rtěnky. Řasenka je od Essence Get a BIG Lashes. Je mým favoritem už poměrně dlouho a ráda se k ní vracím. Mám celkem krátké řasy a ona je dokáže prodloužit i zahustit. Mám jí z Rossmanu za nějakých 69,- .


Tyto dvě rtěnky jsem si velice oblíbila! Celkově miluji rtěnky a výraznější barvy. Začneme odstínem vlevo. Je to rtěnka od Rimmel London v odstínu 170 ALARM. Je sytě červená a jelikož jsem blondýnka, tak je skvěle kontrastní. Je to má budoucí stálice! Rtěnka vpravo je od Dermacolu v odstínu č. 12. Velice se mi líbí i obal rtěnky, hlavně praktičnost. Rtěnka je jako cvakací, a to se mi velice líbí! Né jednou se mi stalo, že se mi v kabelce otevřelo víčko od rtěnky a kabelka byla celá ušpiněná. Ceny u rtěnek si již nevybavuji, koupila jsem je ve slevách. Ale tipuji v rozmezí mezi 100 - 150,- . Doufám, že se Vám článek líbil a byl pro Vás něčím přínosný. ☺


Pája

You May Also Like

3 komentářů

  1. Olejček Balea je už snáď legendou, tiež som ho donedávna používala, ale potom som objavila lepšie oleje, ale vôňou víťazí Balea určite.
    Bianka

    OdpovědětVymazat