LOVE MINT

by - srpna 07, 2015


Včera jsem se rozhodla vytvořit nějaký outfit, který se do těchto parných dnů bude hodit. Musím říct, že bylo docela náročné vydržet chvíli na slunci, nejraději bych byla někde u vody nebo u bazénu. Co vy jak trávíte tyhle parné dny???

Outfit je poměrně jednoduchý, hlavním prvkem jsou totiž krásné mátové šaty, které jsem nedávno objevila v Tally Weijl o polovinu nižší cenu, ty jsem doplnila o zlatý náhrdelník v antickém stylu z Bijou Brigitte, který jsem si pořídila ve slevě už před nějakou dobou když se u nás Bijou rušilo. Jelikož jsem s sebou měla foťák, potřebovala jsem větší kabelku, zvolila jsem proto růžovo-béžovou z Cropp Townu, kterou velmi ráda nosím, protože do ní narvu všechno :-). Vlasy jsme opět (z důvodu horka) vyčesala do drdolu. K šatům jsme sladila i lak od Maybelline COLORAMA, který hrozně ráda používám. No a jako obuv jsem vybrala béžové sandálky opět z Deichmannu (tento obchod se u mě bude objevovat docela často, mám totiž větší číslo bot a myslím, že spousta holek s podobným problémem my dá za pravdu, že v ČR moc obchodu s většími velikostmi není, proto mi nezbývá nic jiného než vybírat tam. Pokud znáte nějaké další, určitě se podělte, myslím, že to ocení spousta dalších holek. :-) Tyhle botky mám ale hrozně ráda jsou pohodlné a lehoučké – do těchto dnů prostě ideální.




   

Co mám na sobě/I am wearing:

Bijou Brigitte náhrdelník/necklace
Tally Weijl šaty/dress
Copp Town kabelka/bag
Deichmann sandálky/sandals
Maybelline COLORAMA nehty/nails




Týna
Foto: Filip Kominik

You May Also Like

4 komentářů

  1. SUPER! Nemám co víc říct. Moc se mi to líbí! :)
    Rosette

    OdpovědětVymazat
  2. Jsem ráda, že jsem se tentokrtát strefila :)

    OdpovědětVymazat
  3. Úžasný fotky, tyhle dívčí romantické outfity mám hrozně ráda :) Máte děsně fajn blog, nezbývá než se stát pravidelnou čtenářkou :) Doufám, že sem vás všema těma komentářema neunudila, ale prostě jsem se ke všemu musela vyjádřit :D
    http://hollychicc.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No my jsme strašně rády, že se blog líbí a že to, co děláme za něco stojí i v té ohromné konkurenci, která teď mezi blogerkami je. Takovéhle ohlasy člověka nakopnou a určitě v tom budeme pokračovat!!! Moc děkujeme :)

      Jinak na tvůj blog jsem koukala a paráda, taky jsem tam určitě nebyla naposledy :)

      Týna

      Vymazat