CURRANT PIE|FOOD RECIPES

by - srpna 05, 2015


Takže AHOJ! Jmenuji se Pavlína, ale nemám vůbec ráda, když mě tak někdo osloví! :-D Proto mi přátelé říkají Pájo, Pájuš, Páji a přesně pod těmito přezdívkami budu na tomto blogu vystupovat. Je mi 20 let, jsem hodně upovídaná a mám ráda módu, líčení, vaření - tím pádem i jídlo :-D a běhání. Dneska jsem si teda řekla, že bych mohla něco upéct v naší troubě. Bydlíme s přítelem nově v pronajatém bytečku, kde je plynový sporák kombinovaný s elektrickou troubou, takže já stále experimentuji, jak se na tom vaří. :-D Jelikož jsem od známých o víkendu dostala rybíz, napadl mě klasický rybízový drobenkový koláč! Pustíme se do toho!

Co budeme potřebovat?
  • 3 ks vejce
  • 200 g cukr moučka
  • 200 g tuk na pečení
  • 250 g polohrubá mouka

    Na drobenku:
  • 70 g hrubá mouka
  • 70 g cukr krystal
  • 50 g másla/nebo tuku

    Náplň:
  • rybíz ze zahrádky je na to nejlepší! :-D
POSTUP:
Tak nejdříve jsem si vyšlehala bílky na sníh. Pak jsem si na malé kousky nakrájela tuk, který jsem před tím nechala změknout při pokojové teplotě. Přidala jsem cukr a vše jsem utřela do pěny. Po té jsem za stálého míchání přidala žloutky, vyšlehaný sníh a nakonec mouku.

Vzniklé těsto jsem rozetřela do vymazané a vysypané formy. Vše dáme do předehřáté trouby na 160°C a pečeme asi 20 minut. Po té korpus vyndáme, posypeme rybízem a drobenkou a dáme opět do trouby na 180°C na dalších přibližně dvacet minut. Když je dopečeno, koláč vyndáme a necháme vychladnout.


No a je HOTOVO! Jednoduché, ale večer ke kávičce se naprosto hodí! Tak snad se vám podaří! Já jsem naprosto spokojená ☺




Pája


You May Also Like

2 komentářů

  1. Ooo to vypadá božsky, jsi šikovná, já moc dobrá kuchařka/pekařka nejsem a ani mě to moc nebaví, bohužel pro mě :/ :D
    Rosette

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuji! ^^ Je pravda, že mě občas baví něco takového vytvořit, ale v kuchyni se teď více otáčí můj přítel :-D Ač je mi to trapné, vždy mě odtamtud vyhodí se slovy: ,,Jdi, mě vaření uklidňuje a vařím rád!" Tak jdu tedy radši stranou! :-D

      Vymazat