FESTIVAL, I'M COMMING

by - srpna 04, 2015




Nejprve bych se vám ráda tímto postem představila: Jmenuji se Kristýna, ale všichni mi říkají Týna/Týnka – proto i na tomto blogu budu vystupovat pod přezdívkou "Týna". Je mi 20 let a spolu s mou kamarádkou Pájou jsme se rozhodly založit tento blog, jelikož nás obě móda a styl baví. V současné době studuji design v Praze, mezi mé největší záliby patří umění, móda, focení a design...
Co se týče stylu, nebudu popírat, že nemám ráda módní trendy, ovšem snažím se oblékat vždy hlavně tak, abych se cítila pohodlně a skvěle. Občas velmi ráda experimentuji nějakým tím zajímavým kouskem, který se mi podaří ulovit. To je pro tuto chvíli asi vše :-)


 

Jelikož je festivalová sezóna v plném proudu, rozhodla jsem se vytvořit nějaký pohodlný outfit, který by se na "fesťák" hodil. Já osobně se chystám na Hrady, konkrétně na Bezděz. Doufám, že nám vyjde počasí abych mohla nějaké ty kousky provětrat nestrávila celý víkend v holinkách a pláštěnce. A co vy? Chystáte se někam?
Začnu pěkně odshora: Osobně mám ráda, když můžu v takovýchto parných dnech své vlasy svázat a zvednou do nějakého drdolu, jinak si připadám jakobych měla deku na zádech :-), k tomu mi pomohl tutoriál, který jsem nedávno objevila na instagramu a který je až směšně jednoduchý – k němu je nezbytností čelenka, já zvolila drobné bílé kvítky z H&M.

Jelikož na fesťák se nejvíc hodí pohodlné kraťasy, zvolila jsme klasické bokovky z Jennyfer, k nim tílko z H&M, které se mi podařilo sehnat ve slevě a hned jsem si ho zamilovala (dá se kombinovat snad ke všemu). Tento jednoduchý outfit jsem oživila kimonem, které jsem sehnala v Lindexu za 300,- v tu chvíli mě pohltila kimonománie a musela jsem si hned pořídit další. Připadají mi hrozně ženská a opravdu pohodlná, navíc se dají zkombinovat jak s kraťasy, sukní tak s kalhotami. 

Celý outfit jsem pak doplnila kabelkou s třásněmi z Gatu a jednoduchými sandálky z Deichmannu.








Co mám na sobě/I am wearing:
H&M čelenka/headband
H&M top
Jennyfer kraťasy/shorts
Lindex kimono
Gate taška/bag
Deichmann sandálky/sandals





Doufám, že si Fesťák užijete :-),
Týna

You May Also Like

4 komentářů

  1. Outfit se velmi povedl, já bych jen možná zvolila nějaké trochu jiné botky, sandálky ano, ale tyhle se mi nějak nezdají. Ale jinak překrásné :)
    Rosette

    OdpovědětVymazat
  2. Děkuji za názor, mně se botičky líbí, jsou černé v jednoduchém antickém stylu a tudíž se (dle mého názoru) hodí k tílku, které mám na sobě. Samozřejmě každému se líbí něco jiného, kdyby jsi měla typ, které botky zvolit, klidně napiš. Ráda se nechám inspirovat :)

    A děkujeme za první komentáře na blogu,
    Týna :-)

    OdpovědětVymazat
  3. Neříkám, že je to špatně, nebo že to není hezké. Ale já nevím, prostě mi to nesedí úplně perfektně :D Ale až se mi vrátí kamarádka, taky plánuji outfity, tak mě taky můžete "zkritizovat" za špatný botky :D
    P.S. Je moc pěkné, jak na komentáře odepisujete :) Fakt se mi to líbí, za to palec nahoru.
    Rosette

    OdpovědětVymazat
  4. Jasný, tak každý to má jinak, někomu se líbí to a někomu zase tamto, hlavní je aby se v tom člověk cítil skvěle :-).
    Ráda se pak na Vaše outfity podívám :-)

    OdpovědětVymazat