EVERYDAY LIFE|TALKING WITH PÁJA

by - srpna 06, 2015


Ahojte!

Dnešní den byl takový opravdu oddechový. Přítel měl dneska volno, tudíž jsme konečně mohli zase nějaký ten čas trávit společně. Ráno jsem si skočila do města koupit nějaké drobnosti a on jel mezitím k rodičům. Pak mě vyzvedl a jeli jsme se někam najíst. No a potom jsme asi 3 hodiny courali po krámech! :-D Koupili jsme si konečně oba karimatku na cvičení, tak doufám, že sem přidám nějaké případné osvědčené cviky, jelikož se sebou chci opravdu něco začít dělat! Takže uvidíme ^^
Teď sem k nám přišel jeho kamarád a budou si vedle hrát nějaké hry, povídat si, bavit se :-D No kluci. Znáte to, pořád trochu jako malé děti. :-D
A já si tu popíjím limetkový drink a čtu super knihu ,,Báječný lhář" od Susann Pásztorové. Není prostě nad večerní relax.
Co vy, jak trávíte volné večery?! ☺


Pája

You May Also Like

2 komentářů

  1. já taky čtu - Digitální pevnost od Dana Browna :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Koukala jsem na rezence :-) Vypadá velice zajímavě!! Tak příjemné čtení, Pája :-)

      Vymazat