BLACK&RED

by - srpna 07, 2015



Tak se s Vámi chci také podělit o svůj první outfit. Pokud máte rádi výraznější módu, extravagantnost, trochu retro či vintage, tak jste tu správně. Mám tenhle styl opravdu moc ráda. Ve skříni mám pár opravdu krásných šatů s kolovou sukní, které Vám určitě také někdy ráda ukážu. 
Tentokrát jsem zvolila outfit s velikým kloboukem v červenočerných barvách. Je od vietnamců a proto jsem velice ráda, že jsem na něj narazila, jelikož je opravdu kvalitní. :-) Dále mám halenku od Ann Taylor LOFT, na kterou jsem narazila v mém oblíbeném sekáči. Je to opravdu skvělý kousek a jsem za něj opravdu velmi ráda. Halenku jsem doplnila áčkovou koženkovou sukní z New Yorkeru, kterou jsem si momentálně také velmi oblíbila - nicméně momentálně jsou už opravdu veliké vedra a tenhle materiál moc nevětrá, proto musím počkat, až to sluníčko trochu zaleze, pak ji zase provětrám! :-D Botičky - balerínky s mašlí mám z jednoho malého krámku u nás, název nevím. :-/ A konečně k bižu. Náhrdelník mám z Kikiriki. Na sobe mám ještě moji oblíbenou výraznou rtěnku od Rimmel London v odstínu 170 ALARM.





Co mám na sobě/I am wearring:
Klobouk/hat vietnamci
Náhrdelník/necklase Kikiriki
Halenka/blouse Ann Taylor LOFT
Sukně/skirt New Yorkeru
Baleríny/shoes nevím
Rtěnka/lipstick Rimmel London 170 Alarm.


Pája
Foto: Týna Mikolášková

You May Also Like

6 komentářů

  1. Velmi pěkné, rudá blondýnkám moc sluší, vím o tom své, také jsem blonďatá :D Moc ti to sluší! Zvlášť klobouček :) Pokud ale můžu i trochu kritizovat, pro příště bych se vyhla póze s rukama v bok, konkrétně mám na mysli první fotku. Většinou jen modelky mají takový cit, aby to vypadalo na fotkách hezky. O tom vim také své :)
    Rosette

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuji ☺ Jéé, ahoj blondýnko :-D Jasně, ráda se pro příště zlepším. Jojo, asi máš pravdu :-D Taky se v tom necítím 100% dobře, ale chtěla jsem fotografce poskytnout, co nejvíce originálních a odlišných póz! :-D :-) Ale souhlasím.. Jsem lehce taková oplácanější, tak ruce jsou mojí slabší partií no :-/ :-)
      Pája.

      Vymazat
  2. Ale to vůbec není tím! Postavu máš krásnou! :) Jen to působí často křečovitě. Ostatní fotky jsou takové uvolněnější :) Těším se na další outfity!
    Rosette

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jé, děkuji moc, jsi hodná! :-) I když bylo by co zlepšovat :-D:-/ ... jasné, rozumím ti a děkuji!!!:-)
      Pája.

      Vymazat
  3. Tak to je nejparádnější outfit, který jsem za dlouhou dobu viděla! Vážně pecka :) Ty jsi vážně rtěnková královna, je nějaká barva, která ti nesluší? :D¨
    http://hollychicc.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jé, ty jsi hodná! :-D ^^ Opravdu moc moc děkuji!!! :-) ... Tyjo odstínů rtěnek mám opravdu hromadu, ale sama nevím, která je a není dobrá :-D Snažím se vždy nějak sladit líčení k outfitu a buď se to už moc mlátí nebo ne. Zatím se učím, tak uvidíme! :-D

      Pája

      Vymazat